نسخه چاپی

یك اختلاف نظر عجیب در مجموعه فیلم های "جیمز باند"

جودی دنچ می‌گوید در هشت فیلم از مجموعه «جیمز باند» بازی كرده است و نظر هواداران كه می‌گویند هفت فیلم، نادرست است.

به گزارش نما، جودی دنچ در مجموعه فیلم‌های جیمز باند در نقش «ام» مامور مخفی بازی کرده است. او از سال ۱۹۹۵ با فیلم «چشم طلایی» در این مجموعه حضور یافت. در حالی که تماشاگران نقش‌های او را به خوبی به یاد می‌آورند، او اعلام کرده یک مورد است که از نظر خیلی‌ها مخفی مانده و آن تعداد فیلم‌های جیمز باند است که وی در آنها بازی کرده است. وی می‌گوید بازیگر هشت فیلم بوده است نه هفت فیلم.

این بازیگر کهنه کار نوشته است: من در هشت فیلم بازی کردم اما همه می‌گویند هفت تا، اما من یک صبح هم در «اسپکتر» بودم. هرگز «اسپکتر» را ندیدم، هنوز، اما آنها من را برگرداندند و صحنه کمی تلویزیونی بود ولی خب در نهایت من در آن هم بودم.

چودی دنچ در «چشم طلایی» در نقش «ام» بازی کرد و در فیلم‌هایی با حضور پیرس برازنان هم حضور داشت که شامل «فردا هرگز نمی‌میرد»، «دنیا کافی نیست» و «روزی دیگر بمیر» بود. او آنقدر محبوبیت داشت که وقتی دنیل کریگ به عنوان بازیگر بعدی جیمز باند انتخاب شد، دنچ در «کازینو رویال» هم ظاهر شد و در «ذره‌ای آرامش» نیز بازی کرد و در «اسکای فال» نیز نقشی مهم داشت. با این حال جایی که حضور او محسوس نشد «اسپکتر» بود که او یک روز در لوکیشن فیلم بود و شادمانه در سکانسی کوچک بازی کرد که در عین حال به فیلم کمک می‌کرد تا داستان آن جلو برود.

او این بازی را نیز محاسبه کرده و به همین دلیل معتقد است در هشت فیلم حضور داشته است. در هر حال نه گفتن به نظر بازیگری که ۶ دهه در صحنه نمایش درخشیده دشوار است.

بانو جودی دنچ بازیگر نقش اوفلیا در نمایش «هملت» در اواخر دهه ۱۹۵۰ در تئاتر اولد ویک لندن بود که آن زمان و هنوز، از مهمترین تئاترهای جهان محسوب می‌شود.

وی در مصاحبه‌ای یادآوری کرده که صداپیشگی بازی‌های متعددی را نیز برعهده داشته و فکر می‌کند دیگر زمان آن رسیده که از بازی در نقش «ام» دست بکشد. در هر حال نقشی که این بازیگر آن را ایفا کرده از شخصیت‌های به یاد ماندنی در جهان جیمز باند است.

بیست و پنجمین فیلم از مجموع «جیمزباند» در حالی که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، در دست ساخت است و دنیل کریگ برای بازی در آن قرارداد امضا کرده‌است. تنها چیزی که قاطعانه می‌توان درباره این فیلم گفت آن است که قرار است سال ۲۰۱۹ اکران شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...