نسخه چاپی

بردیف تكلیف آزمون را مشخص كرد

سرمربی تركمنستانی تیم روبین‌كازان روسیه اطمینان دارد كه سردار آزمون از جمله بازیكنان خارجی است كه در این تیم خواهد ماند.

به گزارش نما، به نقل از سایت رسمی باشگاه روبین‌کازان روسیه، قربان بردیف در واکنش به قرار گرفتن بازیکنان خارجی روبین‌کازان در فهرست فروش به جز چهار بازیکن گفت: از میان بازیکنان لژیونر فقط سزار ناواس (اسپانیا)، کارادنیز (ترکیه)، میژو ساکتاس (کرواسی) و سردار آزمون (ایران) در تیم روبین‌کازان خواهند ماند. از سایر خارجی‌ها هم خواستیم تا با درک شرایط باشگاه به دنبال تیم جدیدی برای خود باشند.

سرمربی روبین‌کازان افزود: امیدواریم بتوانیم 3 اردوی آماده‌سازی زمستانی را به خوبی پشت‌سر بگذاریم. موضوع بعدی ما شرایط دشواری است که به خاطر برخی از بازیکنان ایجاد شده و از آنها خواهش کردیم تا برای خودشان تیم پیدا کنند. امیدوارم این تصمیم باشگاه روبین‌کازان را درک کنند.

تیم روبین‌کازان در حالی روز گذشته راهی اردوی آماده‌سازی زمستانی امارات شد که 4 بازیکن ترکیب اصلی به دلیل تصمیم عجیب باشگاه غایب بودند و باید به تیم‌های دیگری بروند. رضا شکاری نیز یکی از بازیکنان خارجی تیم روبین‌کازان محسوب می‌شود که با توجه به سیاست جدید این باشگاه وضعیت مبهمی دارد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...