نسخه چاپی

ناامیدی مبارك مسئولان از آمریكا

عکس خبري -نااميدي مبارک مسئولان از آمريکا

در حالی كه التهاب و اغتشاش عده‌ای كه با سوءاستفاده از مطالبات اقتصادی مردم به تخریب و آشوب دست زدند، با حضور عظیم مردم و اقدامات مؤثر دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی در هم شكسته و آرامش به شهرهای دستخوش آشوب بازگشته است

در حالی که التهاب و اغتشاش عده‌ای که با سوءاستفاده از مطالبات اقتصادی مردم به تخریب و آشوب دست زدند، با حضور عظیم مردم و اقدامات مؤثر دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی در هم شکسته و آرامش به شهرهای دستخوش آشوب بازگشته است، هزاران کیلومتر آن طرف‌تر در آمریکا پایگاه تحلیلی «واشنگتن‌ فری‌بیکن» به نقل از برخی منابع آگاه خود گزارش می‌دهد، مقامات امنیت ملی کاخ سفید در حال تدوین راهبردهایی برای حمایت از آشوب‌ها در شهرهای ایران هستند. این وبگاه می‌نویسد: «مقامات ارشد کاخ سفید تصریح کرده‌اند هم‌اکنون در شرایط سختی قرار دارند؛ زیرا همچنان باید بر روی مسئله حمایت از معترضان اقداماتی، از جمله تلاش برای تقویت نارضایتی‌ها از دولت ایران تمرکز کنیم.» البته اینکه ایالات متحده آمریکا به دنبال ایجاد آشوب و سخت‌تر کردن وضعیت زندگی برای مردم ایران است و اینکه به راحتی نمی‌خواهد فرصت افزایش فشار بر ایران را از دست بدهد، اتفاق و موضوع تازه‌ای برای مردم ما نیست. ایالات متحده آمریکا که کودتای سال 1332 علیه دولت مصدق، حمایت از رژیم دیکتاتوری پهلوی، حمایت از صدام در حمله نظامی به ایران، تحریم‌ها و... را در کارنامه خود دارد، مشخص است که از این فرصت به سادگی عبور نخواهد کرد.
اما شاید برخی مسئولان و جریان‌های سیاسی را از خوش‌خیالی بیرون آورد، مسئولانی که خیال می‌کنند می‌توان با دادن امتیازهای بیشتر به دولتمردان غربی منافع ملت ایران را تأمین کرد. اتفاقات اخیر و تلاش برای آشوب اگرچه تلخ بود و متأسفانه موجب ناآرامی و ریخته شدن خون‌‌ تعدادی از هموطنان‌مان شد؛ ولی امید است که با فرو نشستن آتش این آشوب‌ها و توطئه‌ها، برخی مسئولان به دقت اتفاقات اخیر را مرور کنند و امیدشان به آن سوی مرزهای ایران اسلامی ناامید شود. ناامیدی که می‌تواند منشأ خیر و زمینه‌ساز توجه بیش از پیش به نیروی درونی کشور و نیروهای جوان ایرانی شود که بی‌تردید آغازی برای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز خواهد شد.

۱۳۹۶/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...