نسخه چاپی

ضد و نقيض گويي هاي مدير عامل استقلال درباره بازگشت كاپيتان؛

مجیدی می آید، مجیدی نمی آید!

عکس خبري - مجيدي مي آيد، مجيدي نمي آيد!

هنوز جوهر نامه خداحافظی فرهاد مجیدی خشك نشده بود كه ماجرای درگذشت مادر امیر قلعه نوعی و حضور مجیدی در خانه سرمربی استقلال سبب شود تا بار دیگر مسئله آشتی این دو با یكدیگر مطرح شده و گمانه زنی ها بر سر بازگشت وی به استقلال در نیم فصل بیشتر شود.

به گزارش نما به نقل از فردا، در روزهای اخیر اظهار نظرهای فراوانی در خصوص احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال مطرح می شود و مدیر عامل آبی پوشان یکی از مهمترین افرادی است که دائما به این موضوع دامن زده و ماجرای بازگشت مجیدی را به یکی از حاشیه های باشگاه استقلال تبدیل کرده است.

بعد از آنکه در ابتدای فصل جاری امیر قلعه نوعی عذر مجیدی را خواست و دو طرف متوجه شدند که نمی توانند با یکدیگر کار کنند، اوضاع کمی رنگ آرامش به خود گرفت. اما ماجرای خداحافظی دو هفته پیش کاپیتان سابق استقلال ازدنیای فوتبال سبب شد تا بار دیگر سکوهای ورزشگاه آزادی نام فرهاد مجیدی را فریاد زده و خواهان بازگشت وی به استقلال شوند.

هنوز جوهر نامه خداحافظی فرهاد مجیدی خشک نشده بود که ماجرای درگذشت مادر امیر قلعه نوعی و حضور مجیدی در خانه سرمربی استقلال سبب شود تا بار دیگر مسئله آشتی این دو با یکدیگر مطرح شده و گمانه زنی ها بر سر بازگشت وی به استقلال در نیم فصل بیشتر شود.

در این بین یکی از افرادی که هر بار هیزم به آتش ریخته و با اظهارات ضد و نقیض خود هواداران استقلال را در خوف و رجا قرار داد، مدیر عامل استقلال بود. هر روز مصاحبه ای تازه و اظهار نظری جدید از فتح الله زاده روی خروجی خبرگزاری ها و مطبوعات قرار می گرفت و دوستداران استقلال نمی دانستند که کدام یک از اظهارات آقای مدیر عامل را باید باور کنند.

پرده اول: ترتیبی خواهیم داد تا فرهاد نیم فصل به استقلال بپیوندد

فتح الله زاده در جدیدترین گفتگوی خود با یکی از روزنامه های ورزشی اظهار داشت که «فرهاد بايد در طول مدتی که در کلاس مربیگری شرکت می کند در يك تيم مربيگري كند، بنابراين از آنجا كه او يك استقلالي قديمي و عاشق است، ما ترتيبي خواهيم داد تا فرهاد نيم‌فصل به استقلال بپيوندد و كارش را در اينجا انجام بدهد.»

درواقع از اين صحبت‌هاي فتح‌ا...زاده اين‌گونه برداشت مي‌شد كه قرار است مجيدي به عنوان كمك‌مربي به استقلال برگردد، اما اشاره مديرعامل استقلال به نكته‌اي درباره خداحافظي مجيدي موضوع را به اين شكل تغيير داد: «به هر حال فرهاد يك استقلالي است و ما دوست داريم او با لباس استقلال از فوتبال خداحافظي كند. بنابراين ترتيبي مي‌دهيم كه او در چند بازي آخر فصل هم براي استقلال به ميدان برود تا با پيراهن تيم محبوبش از دنياي توپ گرد خداحافظي كند.» به اين ترتيب مي‌توان گفت فتح‌ا...زاده درصدد است كه او را به عنون بازيكن – مربي به استقلال برگرداند و خود او هم اين نكته را تاييد كرد، اما آيا امير قلعه‌نويي هم با اين شرايط موافقت خواهد كرد؟

پرده دوم: کی گفتم مجیدی نیم فصل بر می گردد؟

فتح الله زاده بعد از ۲۴ ساعت، حرف هایی که به یکی از شبکه های رادیویی گفته بود را تکذیب کرد. مدیر عامل استقلال در گفتگوی رادیویی خود درباره بازگشت مجیدی به استقلال در نیم فصل گفته بود: «مجیدی برای خداحافظی از فوتبال کمی عجله کرد. او در حال حاضر دارد کلاس های مربیگری اش را در لندن می گذراند ولی او را بر می گردانیم. مجیدی هنوز توانایی بازی کردن دارد. او نیم فصل بر می گردد و در پایان فصل برایش یک بازی خداحافظی برگزار می کنیم.»

مدیر عامل استقلال اما ۲۴ ساعت بعد این حرف ها را تکذیب کرد. فتح الله زاده با سایت کانون هواداران استقلال گفت:« ببینید استقلال خانه فرهاد مجیدی است. من حرفی درباره اینکه فرهاد را نیم فصل به استقللال برمی گردانیم نزدم. من حتی نگفتم مجیدی را می آوریم کنار قلعه نوعی مربیگری کند. در آن برنامه گفتم که در سال های آینده می توان روی مربیگری فرهاد در استقلال فکر کرد.»

بنابراین گزارش این ضد و نقیض گویی های مدیرعامل باشگاه استقلال سبب شده تا هواداران استقلال نسبت به ماجرای بازگشت فرهاد مجیدی با نوعی بی اعتمادی به اظهارات فتح الله زاده نگاه کنند. چرا که روزی نیست که در صفحات اصلی روزنامه ها و سایت های ورزشی مصاحبه ای از وی منتشر نشده باشد و در آن از ماجرای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال سخنی نباشد.

۱۳۹۱/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...