نسخه چاپی

چند روز مانده به برگزاری انتخابات؛

ممنوع‌الخروجی مانع ورود به كمیته المپیك می‌شود؟/ورود نهادهای نظارتی در خصوص پُست دبیركلی

نهادهای نظارتی در خصوص شرایط دبیركلی كمیته ملی المپیك 2 عامل مهم را مد نظر قرار داده‌اند.

به گزارش نما، در حالی که چند روز بیشتر به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک فرصت باقی نمانده، نامزدهای پست‌های مختلف در حال رایزنی برای جمع‌آوری آراء هستند تا بتوانند در این دوره راهی ساختمان سئول شوند.

یکی از پست‌های کلیدی در هیات رئیسه کمیته ملی المپیک پست دبیرکلی است به طوری که کمیته ملی المپیک به برگزاری آزمون زبان انگلیسی از نامزدها نیز اقدام کرده که هر 5 نامزد این پست این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

با توجه به حساس بودن این پست به نظر می‌رسد نهادهای نظارتی نیز به این موضوع ورود کرده و شرایطی را برای دبیر کلی در نظر گرفته‌اند. یکی از نکاتی که نهادهای نظارتی به آن حساس شده‌اند بحث ممنوع‌الخروجی بوده است. با توجه به اینکه یکی از نامزدهای این پست اجازه خروج از کشور را ندارد این احتمال وجود دارد که به دلیل مسائل نظارتی در یکی دو روز آینده از این پست کنار برود.

موضوع دیگری که نهادهای نظارتی به آن اشاره داشته‌اند بحث امضای چک‌هاست. در صورتی که نامزدها از این موضوع ممنوعیت داشته باشند این احتمال وجود دارد که نتوانند در انتخابات حضور داشته باشند.

محمد درخشان، مهدی علی‌نژاد، علی مرادی، شاهرخ شهنازی، محمدصادق فرجی 5 نامزد دبیرکلی انتخابات کمیته ملی المپیک هستند.

انتخابات کمیته ملی المپیک 25 دی‌ماه برگزار می‌شود و با انصراف مشحون و هادی ساعی 28 نامزد برای پست‌های مختلف رقابت می‌کنند.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...