نسخه چاپی

حضور بازیگر و خواننده مشهور در فیلم تاریخ باشگاه استقلال

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سینما و تئاتر و رضا یزدانی خواننده و بازیگر به جمع دیگر راویان فیلم مستند «آبی به رنگ آسمان» پیوستند.

به گزارش نما، حمیدرضا آذرنگ بازیگر تئاتر و سینما و رضا یزدانی خواننده و بازیگر به جمع همایون ارشادی، سیامک انصاری و فرهاد اصلانی دیگر راویان فیلم مستند «آبی به رنگ آسمان» به کارگردانی امیر رفیعی پیوستند.

آذرنگ درباره حضور خود در مستند مربوط به تاریخ باشگاه استقلال تهران یعنی از زمان تاسیس تا به حال گفت: برکت حضور بزرگان و پیشکسوتان باشگاه در این اثر به ویژه عزیزانی که مدت ها است کمتر نامی از آن ها شنیده می شود، باعث شد تا در این اثر تاریخی حضور پیدا کنم. تردیدی ندارم که روایت تاریخ یک باشگاه که ساخت آن برای اولین بار در ایران اتفاق می افتد، تاثیر به سزایی در ارتقای بیشتر و بهتر فرهنگ در این ورزش که مخاطبان میلیونی دارد، خواهد داشت. خوشحالم که روایتگر بخشی از تاریخ باشگاه محبوب و بزرگ استقلال تهران شدم.

رضا یزدانی نیز درباره روایت بخشی از تاریخ آبی های پایتخت بیان کرد: عشق و علاقه به استقلال باعث شد تا در این اثر حضور داشته باشم. استقلال افتخار ایران در آسیا است و همین بزرگ ترین انگیزه برای بودنم در کار مربوط آبی ها است. امیدوارم این اثر در کنار به تصویر کشیدن تاریخ باشگاه محبوبم به خوبی بیانگر و نمایشگر زحمات پیشکسوتان هم استقلال باشد.

تیتراژ پایانی این اثر هم به مانند «من ناصر حجازی هستم...» با صدای رضا یزدانی است.

از دیگر عوامل تولید و ساخت «آبی به رنگ آسمان» که پیش از این «۴ فینال آسیا» نام داشت، می توان به نام خشایار الوند نویسنده، رضا تاری وردی تدوینگر آن و همچنین شهاب کاظمی کارگردان و فعال حوزه شبکه نمایش خانگی به عنوان مشاور پروژه اشاره کرد.

گشتاسب بحرینی و گشسب بانو بحرینی سازندگان موسیقی متن، میثم نظیمی مدیر فیلمبرداری، محمد مرتضایی صدابردار، سعید اژدر مدیر تولید، محمد خرمی نژاد صدابردار استودیو و ... نیز دیگر عوامل حاضر در در مستند «آبی به رنگ آسمان» هستند

۱۳۹۶/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...