نسخه چاپی

بوی بد عرق بدن را برای همیشه درمان كنید

افرادى كه عرق زیادتر از حال طبیعى مى‌كنند اگر چند منضج و مسهل قوى مناسب با مزاج خود بخورند و بدن را تمیز نگهدارند هم عرق بدن نقصان مى‌یابد و هم بوى بدن آنان كم مى‌شود.

به گزارش نما، چند نمونه از گیاهانى که بوى بد عرق بدن را زایل مى‌کنند:

1- جوز بوّا- اگر مقدار ده گرم جوز بوّا را با ده گرم تخم گشنیز و 5 گرم گل بنفشه پودر کنند و چند روز صبح و عصر بخورند و بدن را مرتب شستشو نمایند تا حدودى بوى بد عرق زایل خواهد شد.

2- اگر چند روز صبح ناشتا مقدارى تره‌تیزک بخورند و از عصاره آن یا آب جوشانده آن در جاهائى از بدن که زیاد عرق مى‌کنند بمالند و مرتب حمام کنند تا حدودى بوى بد عرق بدن کم مى‌شود.

3- بعضى افراد پاهایشان بوى بسیار بدى که از تخمیر مواد آلى بوسیله قارچ‌ها حاصل مى‌شود مى‌دهد این بوى بد بوسیله صابون و یا سایر مواد شوینده از بین نمى‌رود و بیشتر جوانانى که پاى آنان عرق زیاد مى‌کند باین ناراحتى مبتلا مى‌گردند براى از بین بردن این بوى بد لازم است شحم حنظل و برگ مورد و جفت و سلاب را بجوشانند با آب صاف شده روزى چند بار پاها را شستشو کنند یا محلول را روزى دو بار گرم کند و پاها را گرماگرم در آن بگذارند این دارو هم عرق پا را کم مى‌کند و هم ضدعفونى‌کننده قوى بوده و بسرعت بوى بد پاها را از بین مى‌برد لازم به ذکر است که کفش و جوراب این افراد نیز باید خوب شستشو شده و با این دارو هم ضد عفونى گردند.

4- افرادى که عرق زیادتر از حال طبیعى مى‌کنند اگر چند منضج و مسهل قوى مناسب با مزاج خود بخورند و بدن را تمیز نگهدارند هم عرق بدن نقصان مى‌یابد و هم بوى بدن آنان کم مى‌شود.

۱۳۹۶/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...