نسخه چاپی

ابقاء پوستین دوز توسط سایت دولت

در حالی كه وزارت صنعت رسماً بركناری پوستین دوز از شركت ملی مس را با تصمیم هیأت مدیره این شركت اعلام كرده بود، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت امروز وی را همچنان به عنوان مدیرعامل شركت مس معرفی و با وی مصاحبه كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، امروز در حالی سایت دولت گفت‌وگویی با پوستین دوز به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس منتشر کرد که وی حدود 10 روز پیش با رأی هیأت مدیره مس از کار خود برکنار شده است.

هرچند رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از برکناری پوستین دوز خبر داده و گفته بود که خود تا زمان انتصاب مدیر عامل جدید، سرپرست شرکت ملی مس است ولی گفته می‌شود پوستین دوز هر روز چند ساعت از وقت خود را در این شرکت می‌گذراند.

یک مقام آگاه روز گذشته در این مورد به فارس گفت: فشارهای خارج از وزارت صنعت دلیل اصرار پوستین دوز برای ماندن در شرکت ملی مس است.

وی ادامه داد: فشارهایی خارج از وزارت صنعت، معدن و تجارت اصرار دارد تا پوستین دوز در مس بماند.

به نظر می‌رسد جریانی در دولت وجود دارد که مخالف برکناری پوستین ‌دوز از شرکت ملی مس است، همان جریانی که پس از برکناری پوستین دوز از سایپا، سعی می‌کرد وی را در این شرکت خودروسازی نگه دارد.

فریدون احمدی رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران امروز در واکنش به سوال خبرنگاران در مورد تعیین تکلیف مدیریت شرکت ملی مس، با خنده گفت: انشاالله تکلیف همه ما روشن شود.

نعمت‌الله پوستین دوز در گفت‌ و گوی امروز خود با سایت دولت ضمن تأکید بر لزوم گسترش و تقویت زیرساخت های لازم برای حمایت قانونی و همه جانبه از صنعت مس در کشور تصریح کرد: با توجه جدی و موثر به این صنعت، صنایع پایین دستی مرتبط می توانند رشد چشمگیری پیدا کرده و در افزایش اشتغال و همچنین ایجاد ارزش افزوده نقش جدی و فعالی ایفا خواهند کرد.

وی که مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران معرفی شده است، حضور فعال و موثر صنعت مس در بازار سرمایه و کسب و کار کشور را بخشی از رسالت‌های ملی این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: به دنبال تدوین برنامه های بلند مدت و نقشه پیشرفت همه جانبه در صنعت مس هستیم.

پوستین دوز خواستار شناسایی این صنعت به عنوان یک صنعت استراتژیک و تاثیرگذار از سوی دولت و مجلس شد و ادامه داد: صنعت مس در ترازهای پرداختی و مبادلات بین کشورها باید به عنوان یک صنعت پایه و اساسی مدنظر قرار گیرد.

۱۳۹۱/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...