نسخه چاپی

آخرین اقدامات نزاجا در مناطق زلزله‌زده

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: علی‌رغم اینكه «ستاد بحران» استان كرمانشاه، در شهر سرپل‌ذهاب از نیروی زمینی ارتش خداحافظی كردند، ولی بنا به اوامر فرمانده كل ارتش ما در كنار مردم زلزله‌زده حضور داریم.

به گزارش نما، امیر «کیومرث حیدری» با اشاره به آخرین روند امدادرسانی‌های نیروی زمینی ارتش در شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه «شورای تامین» و «ستاد بحران» استان کرمانشاه، در شهر سرپل‌ذهاب از نیروی زمینی ارتش خداحافظی کردند، ولی بنا به اوامر امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ما کماکان در کنار مردم زلزله‌زده حضور داریم.


وی افزود: به موجب قراردادی که میان ارتش و بنیاد مسکن منعقد شده، مسئولیت نصب کانکس در شهر سرپل‌ذهاب بر عهده ارتش است و این روند تا امروز یا فردا به صورت کامل به پایان می‌رسد و ما خبر پایان ماموریت خود در این زمینه را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه گروه مهندسی ۴۱۱ بروجرد نزاجا همچنان در سرپل‌ذهاب مستقر است و کانکس‌های مردم زلزله‌زده را در هر جایی که آن‌ها بخواهند جابجا و نصب می‌کند، گفت: پایان ماموریت نیروی زمینی ارتش در زمینه نصب کانکس‌های شهر سرپل‌ذهاب، به منزله خروج ما از این شهر و مناطق زلزله زده نخواهد بود بلکه حضور ما در کنار مردم مصیبت‌دیده این منطقه همچنان ادامه خواهد داشت.

امیر حیدری در ادامه با بیان اینکه بیمارستان تخصصی نزاجا همچنان در شهر سرپل‌ذهاب فعال است، عنوان کرد: این بیمارستان با همان کیفیتی که از روز اول به زلزله‌زدگان خدمت‌رسانی می‌کرد، به امدادرسانی‌های خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: همچنین حمام‌های رفع آلودگی یگان‌های نزاجا نیز که برای روز مبادا پیش‌بینی شده‌اند، در اختیار زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با بیان اینکه اقدامات هوانیروز در مناطق زلزله‌زده غرب کشور در صورت نیاز همچنان ادامه خواهد داشت، اما در برهه کنونی نیازی به اقدامات این نیرو احساس نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پَدهای بالگردهای هوانیروز در پادگان ابوذر است و هر زمانی که نیاز اورژانسی پیش بیاید، این بالگردها آماده انجام اقدامات امدادرسانی هستند.
منبع: میزان

۱۳۹۶/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...