نسخه چاپی

افشاگری پسر نتانیاهو در مورد فساد مالی پدرش

فایل صوتی منتشر شده از "یائیر نتانیاهو" پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد قرارداد گازی 20 میلیارد دلاری جنجال گسترده ای به پا كرده است.

به گزارش نما، به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، در این فایل صوتی، یائیر در گفتگو با یکی از دوستانش هنگام خروج از باشگاهی شبانه در تل آویو می گوید که پدرش کارهای لازم برای عقد قراردادی 20 میلیارد دلاری به نفع "کوبی میمون" بازرگان سرشناس اسرائیلی ( که نام او در قرارداد گاز اسرائیلی نیز مطرح شده است) را انجام داده است.

آن ها همچنین در مورد رقاصه ها، روسپی ها و طرح گاز دولت و ضرورت مخفی ماندن این گفتگوها سخن گفتند.

از این فایل صوتی پیداست که پسر نتانیاهو و دو دوست دیگرش (که یکی از آن ها پسر میمون بوده است) در حالت مستی بوده اند و در سخنان خود از الفاظ نامناسبی استفاده کرده اند.

یائیر نتانیاهو با یکی از دوستانش در مورد اقدام پدرش به امضای بهترین قرارداد که کنست با آن مخالفت می کرد، سخن گفته است و تاکید کرده که پدرش اقدامات لازم را برای امضای قراردادی 20 میلیارد دلاری به نفع "میمون" انجام داده است.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد که این فایل صوتی به سال 2015 برمی گردد، زیرا یائیر و دوستانش در مورد طرح گاز دولت سخن می گویند و در آن زمان موشک کحلون وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به خاطر دوستی و نزدیکی با میمون از مشغول شدن به این طرح خودداری می کند و اکنون مشخص شده است که رابط بسیار نزدیکی میان پسر نتانیاهو و میمون وجود داشته است.

دوستان یائیر نتانیاهو گفته اند که او چند هزار دلار صرف روسپی ها و باشگاه های شبانه کرده است.

از فایل صوتی اینگونه پیداست که این 3 نفر راننده را هم تهدید کرده اند که حق ندارد سخنان آن ها را جایی منتشر کند.

در مقابل، خانواده نتانیاهو مدعی شده اند که این سخنان یک سال و نیم پیش گفته شده و جدی نبوده است. آن ها همچنین منکر هرگونه ارتباط با کوبی میمون و یا رابطه پسرشان با پسر میمون شده اند.

*مرکز اطلاع رسانی فلسطین

۱۳۹۶/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...