نسخه چاپی

ریاست جمهوری با شجاعت این وزیران را كنار بگذارد

بادامچيان

اگر ریاست جمهوری احساس می‌كند برخی وزرای آن نمی‌تواند در مرتفع كردن مشكلات در این اوضاع نابه سامان تحریم‌ها كمكی كنند با شجاعت این وزیران را كنار بگذارند.

به گزارش فارس اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با حضور در گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران ضمن تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت: بنده از مواضع بازار اسلامی در حوادثی که اخیرا اتفاق افتاد تقدیر و تشکر می‌کنم ،این اقدام با توجه به موقعیت حساس کنونی کشور در منطقه و جهان بسیار به جا بود و به همین علت نیز مورد تقدیر و تشکر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای قرار گرفت .

بادامچیان ادامه داد: ما به دولت عرض می کنیم که از این بازوی قدرتمند نظام که امام راحل به بازار نسبت داده است در جهت رفع و بهبود مشکلات کشور بهره مند شود و اظهاراتی که موجب تحریک می‌شود را کنار بگذارد چون چنین اظهاراتی برای هیچ کس مناسب نیست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر وظیفه شناسی مردم و هوشیاری ملت به عنوان راه حلی برای مبارزه با استکبار جهان، تصریح کرد: هم اکنون وظیفه ما مبارزه در 4 جبهه است و باید در نظر داشته باشیم که انقلاب ما در مسیر تکاملی خود به جایی رسیده است که استکبار و معاندین هر کدام از یک طرف مقابل نظام هستند و در این راستا اولین جبهه‌ای که ما باید از طریق آن با جدیت به مبارزه بپردازیم جبهه انقلاب اسلامی است.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: امروز انقلاب ما به جایی رسیده که دشمنان اسلام از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا و هم چنین دیگر مستکبران را به عجز در آورده است و باید در نظر داشته باشیم این انقلاب هنوز تمام نشده و در مسیر تکاملی خود قرار دارد و ما باید فعالیت وتلاش‌های خود را در جهت تکاملی انقلاب انجام دهیم.

وی با تاکید بر این مهم که دشمنان در صدد ایجاد تزلزل انقلاب اسلامی هستند، به ضرورت هوشیاری در این مقطع اشاره کرد و گفت: نباید تندروی‌ها و ناسازگاری ها اختلافاتی را به وجود بیاورد و این امر نیاز به یک بحث جدی دارد و لذا باید در نظر داشته باشیم که کار انقلاب ما هنوز تمام نشده است.

بادامچیان اظهار داشت: جبهه دوم که بسیار مهم است جبهه بیداری اسلامی است که از برکت انقلاب اسلامی ایران این بیداری اسلامی زیر ساختی مناسب را شروع کرده و این زیر ساخت به گونه‌ای است که ملت مسلمان در مقابل هر گونه جسارت به اسلام و پیامبر اسلام(ص) پاسخی دندان شکن می‌دهد که این امر، حاصل یک بیداری اسلامی مهم و اساسی است.

وی تصریح کرد: این بیداری اسلامی است که حزب الله را بر این می‌دارد که پهپادی را از فراز گنبد آهنین دشمنان عبور می‌دهد و از تمام تجهیزات رژیم صهیونیستی عکس برداری می‌کند و این قدرت عظیمی است که نتیجه بیداری اسلامی بوده کمااینکه هم چنین سید حسن نصرالله با شجاعت به ایرانی بودن این پهپاد اشاره می‌کند لذا همه این امور چیزی جز حاصل بیداری اسلامی نخواهد بود.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیداری اسلامی را مقاوم تر و جدی‌تر از گذشته دانست و ادامه داد: بیداری اسلامی موجود در منطقه دشمنان را به زانو درآورده است و ما نباید از بیداری اسلامی تحلیل نامناسبی داشته باشیم لذا دولت، مجلس و ملت باید با همکاری و وحدت با یکدیگر در راستای بیداری اسلامی در برابر دشمنان اسلام موضع واحدی بگیرند.

وی تاکید کرد: جبهه سوم ساخت جامعه کامل نمونه اسلامی است و باید یک دولت کریمه ساخته شود که این امر کاری تکاملی و تدریجی بوده و طبق بررسی‌ها این جامعه هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و مرحله تکاملی آن این است که دولت، ملت ، ادارات، مجلس و همه امور آن باید به یک جامعه نمونه اسلامی تبدیل شود که این جامعه طبق الگوی نظام حکومتی مهدی معود (عج) باید تشکیل شود.

بادامچیان افزود: در این مسئله دولت کریمه حتما با مشکلاتی روبه رو هستیم اما باید در این راستا فرهنگ سازی شود و با یک فرهنگ واحد اسلامی به سمت دولت کریمه پیش برویم؛ ما نباید تنها شعار دهیم بلکه در این زمینه به عمل واقعی نیاز است و باید استوار باستیم و همچنین مسئولین ما می‌توانند با ساده زیستی به سمت دولت کریمه و جامعه اسلامی نمونه پیش بروند.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به وظیفه مردم در مقابل تشکیل دولت کریمه و جامعه نمونه اسلامی اشاره و ادامه داد: باید بهانه به دست دشمنان ندهیم و به بحث‌های روانی و جوسازیها دامن نزنیم همانگونه بازار اسلامی ما نشان داد با هوشیاری می‌توان به این مسئله اهتمام ورزید و در مقابل شورش دشمنان عاقلانه رفتار کرد.

وی اظهار داشت: باید برای عبور از مسئله مقطعی تحریم‌ها کمک کرد همانگونه درحال حاضر شاهد معاف شدن بسیاری از کشورها از تحریم های جمهوری اسلامی ایران هستیم که این امر خود نشان دهنده بی اثر بودن تحریم ها است.

بادامچیان با تاکید بر اینکه مقابله با تحریم‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت و سیاستگذاریها در این راستا از جمله وظایف مهم مسئولین به شمار می رود، تصریح کرد: اگر ریاست جمهوری احساس می‌کند برخی وزرای آن نمی‌تواند در مرتفع کردن مشکلات در این اوضاع نابه سامان تحریم‌ها کمکی کنند با شجاعت این وزیران را کنار بگذارند.

وی سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور را در راستای نابه سامانی‌های اقتصادی یکی از حقوق مسلم دانست و اظهار داشت: نباید این سوالات از دولت به یک چالش و مبارزه تبدیل شود و همچنین دولت موظف به پاسخ گویی نمایندگان ملت است؛ همچنین طبق بیانات مقام معظم رهبری مسئله تحریم‌ها مسئله‌ای قابل حل بوده اما متاسفانه با برخی بی تدبیری‌های مسئولین تاکنون در رفع این مسئله اتفاق جدی رخ نداده است.

بادامچیان تاکید کرد: جبهه چهارم جبهه استکبار است و طبق اظهارات مقام معظم رهبری هم اکنون دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد که در این پیچ تاریخی آمریکا و استکبار در حال فروپاشی هستند؛ امروز یک انقلاب اسلامی در خاورمیانه که همان انقلاب شکوهند اسلامی ایران است آمریکا را به زانو درآورده و هم چنین امروز آمریکا در مسائل اقتصادی به سمت نابودی پیش می‌رود و در این راستا ما شاهد این هستیم که آمریکا بدون پشتیبانی برای فرار از مشکلات اقتصادی به چاپ دلارهای تقلبی و منتشر کردن آن ها در سطح دنیا مشغول شده است.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید در چنین موقعیتی با قدرت و هوشیاری کامل وظیفه شناسی کنیم و خط و آهنگ وظیفه شناسیمان را از ولی امر مسلمین دریافت کنیم لذا باید به امر واقف باشیم که قطعا پیروزی و نصرت برای مسلمین جهان است.

۱۳۹۱/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...