نسخه چاپی

پرسپولیس از جام جهانی چقدر درآمد دارد؟

با اعلام فیفا، باشگاه ها در ازای هر بازیكنی كه در مرحله گروهی جام جهانی بازی می كند مبلغ 221هزار دلار دریافت خواهند كرد و در صورت صعود تیم ملی هر كشور به مرحله بعد درآمد باشگاه های آن كشور نیز افزایش پیدا خواهد كرد.

به گزارش نما، این درآمد به باشگاه هایی تعلق می گیرد که در 2 سال منتهی به جام جهانی بازیکن ملی پوشی را در اختیار داشته اند، به عنوان مثال باشگاه پرسپولیس که فصل قبل رامین رضاییان را در اختیار داشته است، در صورت حضور این بازیکن در رقابت های جام جهانی مبلغی را دریافت می کند.

با احتساب مهدی طارمی که اخیرا به تیم الغرافه قطر پیوسته، تیم پرسپولیس حداقل پنج ملی پوش در جام جهانی خواهد داشت و درآمدی معادل حداقل یک میلیون و صد هزار دلار عایدش می شود. اگر پرسپولیسی ها بابت حضور رامین رضاییان هم چیزی حدود صد هزار دلار دریافت کنند، یعنی حدود 5 میلیارد تومان این باشگاه دریافت خواهد کرد. این مبلغ در تابستان سال آینده به حساب پرسپولیس واریز می شود.

گفتنی است باشگاه الغرافه قطر که بابت پنج ماه عضویت طارمی در این تیم، حدود پنجاه هزار دلار از این بابت منتفع می شد پذیرفته است که تمام درآمد حضور طارمی در روسیه را به پرسپولیس بدهد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...