نسخه چاپی

دربی تهران سومین دربی مهم دنیاست

عکس خبري -دربي تهران سومين دربي مهم دنياست

سفیر كرواسی در ایران در دیدار با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من یك پرسپولیسی دو آتشه هستم.

به گزارش نما به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، آساد پرويچ سفير کرواسي که آخرين روزهاي خدمتش را در ايران سپري مي‌کند، عصر امروز نشست يک ساعته‌اي با محمد رويانيان داشت و درباره مسائل مختلف با مديرعامل باشگاه پرسپوليس ديدار و گفت‌وگو کرد.

آساد پرويچ گفت: وقتي به ايران آمدم پرسپوليس شماره يک بود و قهرمان، اما حالا تيم در اين رتبه نيست اما من کماکان جزو هواداران دو آتشه پرسپوليس هستم و اين تيم محبوب را در هيچ شرايطي تنها نمي‌گذارم.

وي درباره نشست خود با مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: ديدار بسيار صميمانه و خوبي بود. با مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره مسائل مختلفي صحبت کرديم. بنده از ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي مديريت باشگاه براي آينده پرسپوليس مطلع شدم و بايد بگويم ايشان برنامه‌هاي بسيار مدرن و خوبي را مد نظر دارند تا پرسپوليس نه تنها در زمينه مسائل ورزشي بلکه در تمامي جوانب فعال و موفق بوده و بتواند فراتر از گذشته پرافتخار خود عمل کند و حتي در عرصه بين المللي فعال باشد.

آساد پرويچ افزود: ضرب المثلي مي گويد راه رسيدن به بالا، از پائين است و براي آتيه باشگاه برنامه‌هاي خوبي مد نظر مديريت باشگاه قرار گرفته و بنده به هواداران پرسپوليس با اطمينان مي‌گويم که رسيدن به اين اهداف در کوتاه مدت امکان پذير خواهد بود. نبايد به اين نگاه کرد که پرسپوليس در حال حاضر در رتبه پائين قرار گرفته است بلکه بايد کاري کرد که از پائين به بالا رسيد.

سفير کرواسي در ايران ادامه داد: اين نشست، ما را تشويق خواهد کرد که براي رسيدن پرسپوليس به برنامه‌هاي مورد نظر با مديريت باشگاه همکاري صميمانه‌اي داشته باشيم. بدون تعارف من خودم را يکي از هواداران پرسپوليس مي‌دانم و معتقدم که در دنيا سه دربي مهم وجود دارد و نه بيشتر. يکي بازي بارسا و رئال، ديگري ديدار اينتر و ميلان و همچنين بازي پرسپوليس و استقلال. اين تنها نظر شخصي بنده نيست بلکه بر اساس اسناد رسمي، مورد نظر و ملاک فيفا نيز قرار گرفته است.

وي تصريح کرد: دربي پرسپوليس و استقلال هيچ ربطي به رتبه دو تيم و وضعيت آنها در جدول ندارد و هميشه تعداد هواداران ثابتي داشته و خواهند داشت. اين يک بازي بي‌نظير است که هميشه مرا تحت تاثير قرار داده است، چه قبل از بازي و چه بعد از رقم خوردن نتيجه.

آساد پرويچ در پاسخ به اين سوال که آيا «ويچ‌ها» و فوتبال کراوسي همچنان مي‌توانند در فوتبال ايران تاثيرگذار باشند گفت: مربيان کروات نه تنها در فوتبال بلکه در واترپلو، هندبال، واليبال و بسکتبال ايران نيز نقش فعال و موفقي داشته‌اند. چيزي که توانسته دليل تاثيرگذاري مربيان کروات در ورزش ايران باشد، روحيات نزديک ايراني‌ها و کروات‌ها به همديگر است. بنده ترديدي ندارم که کروات‌ها هنوز هم مي‌توانند براي فوتبال ايران موثر باشند. کما اينکه مي‌بينيد اين مربيان هنوز در ايران نتايج خوبي مي‌گيرند. در حال حاضر به ياد ايويچ افتادم و جا دارد يادي از او کنم که خدمت بزرگي به فوتبال ايران کرد و پدر سيستم مدرن مربيگري در کرواسي بود.

در پايان اين نشست، محمد رويانيان هدايايي به رسم يادبود به سفير کرواسي که تا روزهاي آخر خدمتش را در ايران سپري مي‌کند، اهدا کرد و مقرر شد جلسات طرفين در آينده ادامه داشته باشد تا اهداف و برنامه‌هاي مورد نظر پيگيري شود.


۱۳۹۱/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...