نسخه چاپی

بیشترین خواسته تهرانی ها از شهرداری

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به بیشترین مطالبات شهروندان از مسئولان شهرداری، تصریح كرد: مطالبه شهروندان اغلب در مورد رفع سدمعبر چه از نوع صنفی و چه مصالح ساختمانی، بساط گسترها و تخلفات ساختمانی بود.

به گزارش نما، حسن رباطی با اشاره به بیشترین درخواست شهروندان تهرانی از سامانه ۱۸۸۸ اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری، طبق روال سال های گذشته، مدیران شهری با حضور در سامانه ۱۸۸۸ پاسخگوی سوالات و درخواست های شهروندان هستند.

وی با اشاره به شعار شهردار تهران مبنی بر شهروند پرسش‌گر و مدیران پاسخگو، عنوان کرد: به اتفاق مدیران و مشاوران معاونت امور مناطق پاسخگوی نقطه نظرات شهروندان هستیم و بالغ بر ۲۰۰ تماس شهروندان توسط مسئولان این معاونت ثبت و دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی در جهت رفع مشکلات شهروندان صادر می شود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به بیشترین مطالبات شهروندان از مسئولان شهرداری، تصریح کرد: مطالبه شهروندان اغلب در مورد رفع سدمعبر چه از نوع صنفی و چه مصالح ساختمانی، بساط گسترها و تخلفات ساختمانی بود.

رباطی با اشاره به نحوه پیگیری مطالبات و درخواست های شهروندان گفت: بخشی از موارد مطرح شده نیاز به بررسی کارشناسی داشته و زمان بر است. بخش دیگر نیز در حوزه اجرایی و عملیاتی است که بلافاصله به واحدهای ذیربط ارجاع داده شد و پاسخ نیز توسط ۱۸۸۸ به شهروندان اعلام می شود.

وی با بیان اینکه مسائل مربوط به سد معبر جز وظایف ذاتی حوزه معاونت خدمات شهری و شرکت شهربان است، خاطر نشان کرد: در مورد موضوع سدمعبر وانت بارها نیز جلسات مستمری با دستگاه های مختلف مانند راهور برگزار کرده ایم تا خودروهای متخلفی که باعث اشغال خیابان و تاثیر منفی بر بار ترافیکی می شوند، اعمال قانون شوند.

۱۳۹۶/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...