نسخه چاپی

فقط در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را همراهی می‌كنم

مدافع - هافبك تیم ملی فوتبال ایران با اعلام اینكه صبح شنبه رضایتنامه وی برای حضور در پرسپولیس از سوی باشگاه مس كرمان صادر شده است، گفت: طبق قانون فقط در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن كنم.

مهرداد پولادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جدایی‌اش از تیم مس کرمان و پیوستن به تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق افزود: درحال حاضر در کرمان هستم و صبح امروز مسئولان باشگاه مس کرمان رضایتنامه‌ام را برای پیوستن به تیم پرسپولیس صادر کردند.

وی با بیان اینکه قراردادش با باشگاه مس تا پایان فصل جاری است، تاکید کرد: طبق قوانین سازمان لیگ برتر من فقط در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم اما در رقابت‌های لیگ برتر قادر به همراهی این تیم نیستم.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه "تا پایان فصل جاری و به منظور حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با باشگاه پرسپولیس قرارداد خواهم بست"، تاکید کرد: فعلا در خصوص فصل آینده نمی‌توانم صحبت کنم و حضورم در تیم پرسپولیس در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به نظر کادر فنی تیم پرسپولیس و توافق من با مسئولان این باشگاه بستگی دارد.

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر مشکل خاصی به وجود نیاید طی این هفته در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت خواهم کرد.

۱۳۹۰/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...