نسخه چاپی

مسئولان از تسویه حساب سیاسی پرهیز كنند

عکس خبري -مسئولان از تسويه حساب سياسي پرهيز کنند

نماینده مردم تهران گفت: تسویه حساب سیاسی و متهم‌ كردن دیگران در راستای جنجال آفرینی سیاسی است.

به گزارش نما، زهره طبیب‌زاده نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌ها اقتصادی در محیط متشنج بی‌حاصل است، اظهار داشت: اگر مسئولان بخواهند خانواده نظام اسلامی را به خوبی هدایت کنند، باید برای پیشبرد اهداف نظام، محیطی را توأم با آرامش در جامعه ایجاد کنند و این محیط آرام است که امکان به‌کارگیری عقل و اندیشه در جهت هم‌افزایی نظرات، پیشنهادات و راه‌حل‌ها را فراهم می‌کند.

وی افزود: آرامش سیاسی در جامعه زمینه و بستر هر نوع پیشرفت در جهت اهداف انقلاب است و در شرایطی که دشمن، جنگ پیچیده‌تری را در حوزه اقتصاد علیه نظام صورت داده، بهتر است مسئولان در آرامش تأمل و برنامه‌ریزی کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیداری اسلامی را پشتوانه جمهوری اسلامی ایران خواند و خاطرنشان کرد:‌ اگر قرار باشد پشتیبان بیداری اسلامی در بستر اجتماعی خود متلاطم باشد، کشورهایی که در خط مقدم بیداری اسلامی در حال جنگ هستند، مشوش می‌شوند، بنابراین وظیفه شرعی مسئولان کشور است که در جهت آرامش و ثبات کشور تلاش کنند.

طبیب‌زاده انقلاب اسلامی را همانند یک کشتی دانست که اگر کسی زیر پای خود را سوراخ کند، این خطر تنها بخشی از حاکمیت را متوجه نمی‌شود، بلکه کل حاکمیت درگیر آن خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تنگ‌تر کردن حلقه‌های اقتصادی توسط دشمن را هدف درگیر کردن مسئولان با یکدیگر عنوان کرد و گفت: دشمنان می‌خواهند مسئولان در اثر اختلاف نظر به جان هم بیفتند و آنهایی که سازش‌کارترند، بگویند استقامت این مسئولان بر آرمان‌ها بوده که این مضیغه‌ها متحمل کشور شده است.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی زمان تسویه حساب سیاسی و متهم کردن یکدیگر نیست و این اقدام در راستای جنجال سیاسی است، بیان داشت: مسئولان در این شرایط متوجه باشند که دشمنان و عناصر باقیمانده سال 88 همانند میکروب‌هایی هستند که از زخم و جراحاتی که در بدن به وجود آمده، ورود پیدا می‌کنند بنابراین باید در جهت رفع ضعف‌های اقتصادی که ناشی از تعلل و اهمال کاری است، تلاش کرد.

طبیب‌زاده در پایان از مسئولان خواست تا دعواهای سیاسی را به گفت‌وگو در محافل خصوصی و صمیمی انتقال دهند و گفت: اصولگرایان متوجه باشند که بی‌تدبیری مجلس و دولت با نام اصولگرایان تمام می‌شود که این به نفع دشمنان است و استراتژی دشمن همین است که به جامعه بگویند اصولگرایان در اداره حکومت و سیاست خارجی انقلابی خود، ناکام بوده و بر سر کارآمدن گروهی سازش پذیر موسوم به اصلاح‌طلبان تأکید دارند.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...