نسخه چاپی

بهترین اپلیكیشن های دوربین سال ۲۰۱۸

خوشبختانه كلی اپلیكیشن دوربین وجود دارند كه با عرضه­‌ی ویژگی­‌های بسیاری كه دارند، شما را در پست كردن تصویر مدنظرتان یاری می­كنند.

به گزارش نما، ما امروزه در دنیایی زندگی می­کنیم که لازم نیست هر جا که می­رویم یک دوربین جدا با خودمان داشته باشیم. چرا که اسمارت فون­ها این قابلیت را در خودشان دارند. و این در حالی است که بسیاری از مردم برای گرفتن عکس یا فیلم بر اسمارت فون‌هایشان متکی هستند. تمام اسمارت فون‌­ها یک دوربین از پیش نصب شده بر روی خودشان دارند، اما آن دوربین همیشه برای گرفتن عکسی که مدنظرتان هست کافی نیست. خوشبختانه کلی اپلیکیشن دوربین وجود دارند که با عرضه­‌ی ویژگی­‌های بسیاری که دارند، شما را در پست کردن تصویر مدنظرتان یاری می­کنند. در ادامه، لیستی از10 تا از بهترین دوربین­های مناسب برای اندروید را برایتان تهیه کرده‌­ایم.فقط توجه داشته باشید که این لیست براساس ترتیب خاصی چیده نشده و شما بسته به نیازتان می­توانید برنامه­‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید.

1_ Camera FV-5

این برنامه برای مشتاقان و حرفه‌­ای­‌های عکاسی طراحی شده و به شما کنترل کاملی بر روی ISO، فوکوس نورسنج، بالانس رنگ سفید، سرعت شاتر و غیره می­دهد. این برنامه ویژگی­های بسیاری داشته و رابط بصری بسیار ساده‌­ای دارد . این دوربین دو نسخه­‌ی Lite و Pro دارد که مسلماً نسخه‌­ی Lite ویژگی­های بیشتری خواهد داشت . در کل FV-5 یک دوربین عکاسی است که کنترل کاملی بر روی تمام ویژگی‌­های عکاسی به شما می­دهد.

2- Camera MX

دوربین MX یک دوربین پر ویژگی است که آپشن­های بسیاری را برای عکسبرداری به شما ارائه می­کند. این برنامه کنترل کامل رزولوشن را به شما می­دهد و برای گرفتن تصاویر واضح به شما کمک می­کند. با استفاده از این دوربین شما می­توانید عکس­ها و ویدیوهای انیمیشنی ایجاد کرده و کلی افکت، فیلتر و فریم به آن­ها اضافه کنید. ویژگی‌­های برجسته‌­ی آن شامل عکس­های زنده، گیف، گالری و ویژگی Shoot the Past که با استفاده از آن می­توانید لحظه­‌ی مناسب را حتی بعد از گرفتن عکس انتخاب کنید می­شود. در کل دوربین MX یک دوربین رایگان و فوق­‌العاده است و با اندروید 2.3 و بالاتر سازگار میباشد.

3- Open Camera

دوربین Open یک دوربین سبک و پر ویژگی برای گوشی­ها و تبلت­های اندرویدی است. این برنامه رایگان بوده و هیچ تبلیغات یا پرداخت درون برنامه­ای ندارد. اُپن اُپن سورس بوده و تمام ویژگی­های ضروری را به کاربر عرضه می­کند. این دوربین از حالت‌های فوکوس، حالت­های صفحه، تثبیت کننده‌­ی خودکار، ضبط ویدیوی HD، ریموت کنترل­های دستی ، کلیدهای ولوم قابل پیکربندی، برچسب گذاری جغرافیایی عکس­ها و فیلم­ها، میکروفون خارجی، HDR، فایل­های سایز کوچک و غیره پشتیبانی میکند. علاوه بر این رابط کاربری گرافیکی به خوبی برای افراد راست دست و چپ دست بهینه شده است. با تمام این ویژگی­ها دوربین Open بدون شک یکی از دوربین­های عالی اندرویدی است که ارزش استفاده کردن را دارد.

4- Candy Camera

Candy یک دیگر از دوربین­های فوق­‌العاده­‌ی اندرویدی است که هدفش گرفتن سلفی­‌های بهتر است. این دوربین کلی فیلتر و ویژگی­های زیبایی مثل ابزار آرایش برای لاغرکردن صورت، استیکر و غیره دارد و همچنین به شما امکان کلاژ کردن عکس­ها را هم می­دهد. این یک برنامه برای عکاسان حرفه‌­ای نیست اما می­تواند دوست داران سلفی را راضی کند. این برنامه رایگان بوده و حاوی تبلیغات است.

5- Cymera

با بیش از 100 میلیون دانلود، Cymera یکی دیگر از برنامه‌­­­های عالی و رایگان است. این برنامه 7 نوع لنز دوربین جذاب، تثبیت کننده­‌ی دوربین ، تایمر و حالت سلفی دارد که کاربرانش را به وجد آورده. Cymera یک دوربین پر ویژگی است و هر چیزی که یک کاربر ممکن است به دنبال آن باشد از جمله فیلتر، ابزارهای ادیت عکس، تغییر شکل بدن، گالری هوشمند و غیره دارد. این برنامه از 12 زبان پشتیبانی می­کند و در دسترس اندروید 2.3 و بالاتر می­باشد.

6- Camera Zoom FX

دوربین Zoom FX یکی دیگر از دوربین­‌های حرفه­ای اندرویدی است.با این برنامه می­توانید کارهای زیادی از جمله: عکس­های در حال حرکت، عکس­های ثابت، فیلترگذاری، ترکیب عکس­ها و غیره را انجام دهید. این برنامه اختیارات دیگری از جمله فوکوس از راه دور، سرعت شاتر، ترکیب حالات عکسبرداری و دیگر چیزها را هم به شما می­دهد. این برنامه هم به صورت رایگان و هم به صورت Premium یا غیر رایگان در دسترس است.

7- Z Camera

دوربین z یک برنامه عالی است که تعداد زیادی فیلتر و ابزار ادیت را با خود بهمراه دارد. رابط کاربری آن فقط با کشیدن چند با انگشت به آسانی قابل استفاده است. این اپ به شما امکان می­دهد که قبل از گرفتن عکس یا ویدیو، پیش­ نمایش افکت­ها و فیلترهای انتخابی تان را مشاهد کنید.از دیگر ویژگی‌­های برجسته‌­ی آن می­توان ادیتور عکس، HDR، سلفی زیبا، گالری خصوصی و… را نام برد. این برنامه رایگان است اما یک سری پرداخت درون برنامه‌­ای دارد.

8- A Better Camera

Better Camera یک دوربین همه فن حریف برای گرفتن عکسهای با کیفیت است. این دوربین تمام ویژگی­های پیشرفته‌­ی دوربین­ها از جمله ,HDR پانورمای HD ، مولتی شات و دوربین شب را در خود دارد. این برنامه همچنین حالتی تحت عنوان Best shot دارد که بعد از گرفتن یک سری عکس به طور اتوماتیک بهترین آن را شناسایی می­کند. این دوربین تمام ویژگی­هایی که دوستداران عکسبرداری خواهانش هستند را در بردارد. Better Camera رایگان بوده اما یک سری پرداخت درون برنامه‌­ای دارد و همچنین با نصب ورژن Premium آن می­توانید به کلی ویژگی جالب دیگر دست پیدا کنید.

9- Camera 360

Camera 360 رایگان بوده و یکی از بهترین دوربین‌­های اندرویدی است که امکان عکسبرداری مثل یک حرفه‌­ای را برای شما مهیا می­کند. این برنامه مثل برنامه­‌های دیگر خیلی سهل­‌الاستفاده نیست و ممکن است در ابتدا کمی مشکل پیمایش داشته باشید اما وقتی حسابی با آن سروکله زدید می­توانید حرفه­ای عکسبرداری کنید. ویژگی­های دیگر شامل استیکرهای متحرک، گالری مخصوص، فیلترهای فوق‌­العاده، ادیتور عکس و غیره می­شود.این برنامه هم پرداخت درون برنامه‌­ای دارد و هم تبلیغات.

10- Footej Camera

این دوربین یکی از جدیدترین برنامه‌­های پلی استور است. این دوربین رابط کاربری ساده‌­ای داشته و در گرفتن عکس‌­ها و فیلم­های باکیفیت به شما کمک می­کند و امکاناتی همچون کنترل سرعت شاتر، گیف­های انیمیشنی، ویدیوهای حرکت آهسته و غیره را به شما ارائه می­کند. این دوربین یک گالری هم داشته و رایگان اما با پرداخت درون برنامه­‌ای در اختیار کاربران قرار گرفته است.

منبع: دیجی رو

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...