نسخه چاپی

حمایت از نیازمندان توسط كمیته امداد دائمی نیست

قائم‌مقام كمیته امداد با تاكید بر اینكه حمایت از نیازمندان توسط این نهاد دائمی نیست گفت: پنج میلیون نفر به طور مستمر و غیر مستمر تحت حمایت كمیته امداد قرار دارند كه طبق برنامه سالانه ۱۰ درصد از مددجویان پس از رسیدن به مرحله خودكفایی كامل از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

به گزارش نما، سید امیر منصور برقعی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد برای مددجویان متناسب با نیاز آنهاست،‌ مهم‌ترین خدمت کمیته امداد را توانمندسازی اقتصادی خانوارهای تحت حمایت دانست و گفت: تا پایان برنامه پنج‌ساله ششم این نهاد ایجاد ۸۵۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در دستور کار قرار گرفته است.

برقعی ادامه داد: امسال باید در مجموع ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شود که از این رقم ۱۴۰ هزار فرصت شغلی از طریق اجرای طرح‌های اشتغال و ۳۰ هزار فرصت نیز از طریق کاریابی‌ها ایجاد می‌شود.

برقعی با اشاره به اینکه در ابتدای سال به دلیل تأخیر در ابلاغ دستورالعمل و قوانین پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان از سوی دولت به بانک‌ها، روند پرداخت تسهیلات با کندی مواجه شد، گفت: اما از مردادماه در روند پرداخت وام اشتغال‌زایی تسریع شد که امیدواریم با همکاری بانک‌ها برنامه اشتغال‌زایی مددجویان محقق شود.

قائم‌مقام کمیته امداد با تاکید بر اینکه حمایت از نیازمندان توسط این نهاد دائمی نیست گفت: پنج میلیون نفر به طور مستمر و غیر مستمر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که طبق برنامه سالانه ۱۰ درصد از مددجویان پس از رسیدن به مرحله خودکفایی کامل از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...