نسخه چاپی

پایان عملیات امداد نفتكش ایرانی

مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی گفت: نفتكش سانچی به طور كامل غرق شد و عملیات امداد رسانی در روز جاری به علت انفجارهای رخ داده امكان پذیر نبوده است.

به گزارش نما،‌ محمد راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی در توضیح آخرین وضعیت نفتکش سانچی گفت: با توجه به تاریکی هوا در دریای چین تنها شعله هایی از آتش بر روی دریا دیده می شود و می توان گفت عملا نفتکش غرق شده است و بعید به نظر می رسد بتوان کشتی را با این حجم آتش بر روی دریا حفظ کرد.

وی در ادامه افزود: هیچ امکانی برای پیدا کردن پیکر خدمه نفتکش با توجه به شرایط موجود وجود ندارد و با توجه به اینکه این کشتی یک هفته تمام در آتش می سوخته؛ حتی اجساد مطهر دو تن از خدمه نفتکش که پیدا شده به علت سوختگی بالا همچنان قابل شناسایی نیستند بنابراین امکان پیدا کردن این دریانوردان منتفی است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی تصریح کرد: عملیات امداد رسانی در روز جاری به علت انفجارهای رخ داده و امکان پذیر نبوده، با توجه به شواهد موجود و وجود شعله بر روی آب باید منتظر شرایط دریا و نفتکش در ساعات آینده باشیم ولی در حال حاضر با این شرایط هیچ گونه امکان امدادی وجود ندارد.
منبع: میزان

۱۳۹۶/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...