نسخه چاپی

سردار جزاریری: مطالبات آمریكا كاذب و عملیات روانی است

آنچه این روزها آمریكا در باب مسائل نظامی و دفاعی از ایران مطالبه می‌كند با واقعیت میدانی فاصله زیادی دارد.

به گزارش نما، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به آرزوهای رئیس جمهور آمریکا در مورد تضعیف توان دفاعی کشورمان گفت:‌ بالاخره روزی خواهد رسید که ترامپ و سایرین متوجه می‌شوند جمهوری اسلامی ایران در مورد توان دفاعی خود با دیگران مذاکره و معامله نمی‌کند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در انتظار روزی هستند که در سد دفاعی محکم کشورمان راه نفوذ و وارد آوردن ضربه را پیدا کنند و از این روست که نیروهای مسلح در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های مدون و با هوشیاری کامل از تمامیت و حیثیت کشور، نظام، انقلاب و مردم مراقبت دائمی دارند.

جزایری با تاکید بر اینکه سیاست ما دفاع مستحکم و برخورد شکننده با دشمن بزرگ است و برای این منظور لحظه‌ای درنگ جایز نیست، افزود: اگر امروز ما قادر به آفند تمام کننده به اهداف دشمن نبودیم، آسایش و آرامش کنونی را نداشتیم و به طور مرتب با باج خواهی حکومت‌های شرور مثل آمریکا مواجه بودیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: آنچه این روزها آمریکا در باب مسائل نظامی و دفاعی از جمهوری اسلامی ایران مطالبه می‌کند از جنس مطالبه کاذب و از نوع تبلیغاتی و عملیات روانی است و با واقعیت میدانی فاصله زیادی دارد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...