نسخه چاپی

لاریجانی شایعه نامزدی‌اش را قویا رد كرد

عکس خبري -لاريجاني شايعه نامزدي‌اش را قويا رد کرد

عضو شورای مركزی فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت:‌اینجانب تاكنون در جلسات مفصل و متعدد با رئیس محترم مجلس هیچ اظهار نظری مبنی بر امكان ورود ایشان به عرصه انتخابات را مشاهده نكرده ام و دكتر لاریجانی بارها قویا شایعه و شائبه كاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را رد كرده است.

به گزارش نما، جواد جهانگیرزاده در گفتگو با خانه ملت در مورد اظهار نظرهای اخیر برخی نمایندگان مجلس در مورد احتمال کاندیداتوری دکتر علی لاریجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: این نمایندگان و همه افراد و شخصیت های سیاسی و همه آحاد ملت آزادند که نظرات شخصی و سلایق و علایق خود در مقوله انتخابات را ابراز و اظهار کنند.


این عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: اینجانب تاکنون در جلسات مفصل و متعدد با رئیس محترم مجلس هیچ اظهار نظری مبنی بر امکان ورود ایشان به عرصه انتخابات را مشاهده نکرده ام و دکتر لاریجانی بارها قویا شایعه و شائبه کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده است.


جهانگیرزاده تاکید کرد:مهمترین دغدغه ریاست مجلس شورای اسلامی اداره شایسته مجلس و استفاده از تمام ظرفیت های قوه قانونگذاری برای حل مشکلات کشور است .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: بعضی اظهار نظرها که از سر محبت و علاقه نیز می باشد، ممکن است فضایی را ایجاد کند که مسئولین را از انجام وظایف و خدمت به مردم بازداشته و آنها را در محذور قرار دهد.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...