نسخه چاپی

چرا كسی از دفاعی بازی كردن تیم ملی انتقاد نمی كند؟

افاضلی گفت: چرا وقتی تیم ملی ما یا هر تیم دیگری به همین سبك (دفاعی) بازی می‌كنند انتقادی نمی‌شود.

به گزارش نما، هومن افاضلی در مورد شرایط تیم نفت نوین تهران، انتقادهایی که به سیستم بازی این تیم وارد است، شرایط نقل‌ و انتقالات و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*اوضاع تیم در چه حال است؟

تیم ما شرایط حاد و آشفته‌ای دارد و من همه تلاشم را کردم تا تیم را به جا‌هایی برسانم. به هر حال مسئولیتی است که پذیرفتم و این وظیفه‌ای است که بر گردن من است.

*به نظر می‌رسد تغییر تاکتیکی بزرگی در تیم بوجود آوردید؟

هیچ مربی به تنهایی نمی‌تواند کار کند. تغییراتی که بوجود آمد، اگر مثبت بوده است به خاطر تلاش کل تیم و خصوصا بچه‌ها است. ما هم سعی کردیم شرایطی بوجود بیاوریم که بچه‌ها آرامش بیشتری داشته باشند و به لحاظ تاکتیکی به سبک بازی بازیکنان بخورد.

*فکر می‌کنید بازیکنان خوبی در اختیار دارید؟

سعی کردیم از بازیکنان بزرگ استفاده کنیم. بازیکنانی که در جام جهانی، جام باشگاه‌های جهان، استقلال و پرسپولیس و تیم ملی بودند. اینها فوتبال را می‌شناسند و باید در مرحله اول به لحاظ ذهنی تیم بازپروری می‌شد. فکر می‌کنم این کار را انجام دادیم و بازیکنان توانستند از پتانسیل خود استفاده کنند.

*تک امتیازی که از بازی با پرسپولیس گرفتید تیمتان را احیا کرد؟

تک امتیاز بازی با پرسپولیس خیلی مهم بود. چرا که آن بازی برای تیم‌های دیگر ویترین مسابقات است. ما سعی کردیم از این بازی استفاده کنیم و غرور بازیکنان را برگردانیم.

*اما ابازی دفاعیتان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت؟

چرا فقط این حرف‌ها را در مورد تیم ما می‌زنند. چرا وقتی تیم ملی ما یا هر تیم دیگری به همین سبک بازی می‌کنند انتقادی نمی‌شود. خیلی از تیم‌ها به همین سبک بازی می‌کنند. ما فقط نظم تاکتیکی بیشتری داشتیم و منسجم‌تر بودیم. آن چه برنامه‌ریزی کردیم خوب بود و برای ما امتیاز داشت. اما یک سوال دارم و آن این که چرا وقتی تیم ملی ایران همین بازی را مقابل آرژانتین بازی می‌کند و می‌بازد کسی انتقاد نمی‌کنند و همه می‌گویند تیم خوبی بود، ولی وقتی ما بازی می‌کنیم، انتقاد می‌کنند؟

*نمی‌خواهید بازیکن جدید جذب کنید؟

ما در حال تلاش هستیم که نفراتی را جذب کنیم، ولی هنوز پنجره نقل و انتقالات ما باز نشده است.

*بازیکنی بیرون مانده که شما جذب کنید؟

بازیکن هست. من نفراتی را می‌شناسم که شاید اسم و رسم دار نیستند، ولی می‌توانند به تیم ما کمک کنند. من لیست خود را به باشگاه اعلام کردم، ولی منتظر هستیم پنجره نقل و انتقالاتمان باز شود، ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. به هر حال این مسئولیتی است که بر گردن باشگاه است. به نظرمن این یک موضوع مدیریتی است و قرار نیست ما در همه مسائل باشگاه ورود کنیم.

*ولی این موضوع تاثیر مستقیم در کار شما دارد و نمی‌توان گفت به شما مربوط نیست.

بله متاسفانه اینطور است. من به مدیران تیم نفت نوین اعتماد دارم و تا کنون هر چه گفتند انجام دادند. از این رو در این خصوص هم به آنها اعتماد خواهم کرد. مسئولان باشگاه به تیم آرامش دادند و کمی پول به حساب بازیکنان واریز کردند. من با نحوه پرداخت‌ها به تیم موافقم. قرار است پرداخت‌ها کوچک و مستمر باشد. به این شکل همه پول می‌گیرند، ولی کم کم. تلاش ما این است که در تیم نفت نوین شرایط یک خانواده را در تیم بوجود بیاوریم.

۱۳۹۶/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...