نسخه چاپی

دیدار كارگزاران دولت در خراسان با رهبری

در هفتمین روز از سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی، 350 نفر از برگزیدگان و كارگزاران دولت در این استان با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر، صبح سه شنبه و در هفتمین روز از سفر تاریخی رهبر انقلاب به خراسان شمالی، برگزیدگان و کارگزاران دولت در استان با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کردند.

در این دیدار که ساعت 9:30 صبح سه شنبه 25 مهر ماه در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد انجام شد، جمع کثیری از برگزیدگان استانی در حوزه‌های مختلف به همراه مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

کشاورزان نمونه، صنعتگران نمونه، کارآفرینان و اعضای تعاونی‌های برتر استان، نخبگان تحت پوشش بنیاد نخبگان خراسان شمالی، دانش آموزان برتر، تعدادی از برگزیدگان استانی و همچنین مسئولان ادارات، سازمانها و نهادهای انقلاب اسلامی استان، از جمله افرادی بودند که در این دیدار حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه‌ای در مدت حضور هشت روزه خود در خراسان شمالی علاوه بر دیدارهای مردمی با اهالی شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین با اقشار مختلف جامعه نیز دیدارهایی اختصاصی داشتند.

این دیدار ششمین دیدار رهبر انقلاب با قشرهای مختلف مردم استان محسوب می‌شود و تاکنون با علما و روحانیون، خانواده شهدا و ایثارگران، اساتید و فرهنگیان، جوانان و دانشجویان و بسیجیان این استان دیدار داشته‌اند.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...