نسخه چاپی

شاهكاری دیگر از مدیریت شهری شهرداری تهران

رئیس كمیسیون حمل و نقل ترافیك شورای شهر گفت: شهرداری بدون اینكه مصوبه طرح جدید ترافیك را ارائه كند، طرح نرخ گذاری را به شورا ارائه كرد و بنده به طرحی كه مصوبه ندارد رای نمی دهم.

به گزارش نما، محمد علیخانی در پاسخ به این پرسش سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهنمای و رانندگی ناجا اعلام کرده طرح ترافیک جدید سال آینده اجرا نخواهد شد گفت: من در جریان نیستم. اما دیروز شهرداری لایحه نرخ را به شورا ارائه کرد اصل طرح را به شورا نداد.

وی ادامه داد: ما هنوز طرح جدید ترافیک را ندیده‌ایم فعلا شهرداری طرح نرخ را داده است وقتی ما طرح را ندیده‌ایم چطور نرخ را تصویب کنیم.

علیخانی با بیان اینکه طرح جدید ترافیک باید در شورای ترافیک تهران تصویب و شورای شهر آن را نرخ‌گذرای کند گفت:‌شهرداری مصوبه طرح جدید ترافیک را ارائه نکرد و فقط از شورا خواست نرخ را تعیین کنند و مصوبه‌ای در این زمینه به دست ما نرسید.

وی با تأکید بر این موضوع که شخصا با این موضوع مخالف هستم گفت:‌وقتی مصوبه‌ای به دست ما نرسیده نرخ چه چیزی را ما تصویب کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر با بیان اینکه اگر شورا مصوبه را بدهد نرخ‌ها نیز تصویب شود شاید این طرح در سال آینده اجرای شود ولی در حال حاضر شهرداری مصوبه طرح جدید ترافیک را به شورا ارائه نکرده است.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...