نسخه چاپی

امامی‌كاشانی:فقها هم فوتبال می‌بینند

عکس خبري - امامي‌کاشاني:فقها هم فوتبال مي‌بينند

مسئولان فدراسیون فوتبال، اعضای هیات فوتبال استان تهران و اعضای هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال با آیت‌الله امامی كاشانی - امام جمعه موقت تهران و رییس مدرسه عالی شهید بهشتی - دیدار كردند.


به گزارش نما به نقل از ایسنا، نشست مسئولان فدراسیون فوتبال و هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال روز گذشته (دوشنبه) در دفتر کار آیت‌الله امامی کاشانی برگزار شد.

امامی کاشانی در این دیدار، برای تیم ملی در بازی مهم با کره جنوبی دعا کرد و گفت: دعای همه مردم این است که بچه‌های تیم ملی بازی زیبایی را به نمایش بگذارند و پیروز باشند. مهمترین عامل در این مسیر، همدلی و داشتن صبر است اما خواهش من از همه دست‌اندرکاران این است که بیشتر زیبایی‌های فوتبال را برای مردم به نمایش بگذارید تا موجب دلگرمی باشد.

وی از برگزاری اردوهای تیم‌های مختلف فوتبال در ترکیه گلایه کرد و با اشاره به خاطره‌ای، خطاب به کفاشیان اظهار کرد: من در بیروت با «جوزی جورداف» که یک اندیشمند مسیحی لبنانی است دیداری داشتم. او می‌گفت کل دنیا را با ماشین طی کرده و هیچ جایی در دنیا نیست که حسابی نگشته باشد. این آقا می‌گفت هیچ جایی در دنیا مثل کلاردشت برایش زیبا و دیدنی نبوده است. آن وقت در شرایطی که ما جاهایی مثل کلاردشت را در کشورمان داریم، همه‌ساله بسیاری از تیم‌های فوتبال ما برای اردو به ترکیه می‌روند، درحالی که می‌شود کمپ‌های مجهزی را در همین کشور ساخت و اردوها را با شرایط بهتری برگزار کرد.

در ادامه این دیدار، علی کفاشیان خطاب به حاضران گفت که فوتبال را پیر و جوان، دکتر و مهندس، معلم و کارگر، تماشا می‌کنند و برای همه جذاب است که امامی کاشانی با لبخند گفت: فقها هم فوتبال می‌بینند.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...