نسخه چاپی

تكلیف 190كرسی مجلس مشخص شد

عکس خبري -تکليف 190کرسي مجلس مشخص شد

وزیر كشور با بیان اینكه تا این لحظه 190 نماینده به طور قطعی به مجلس نهم راه یافتند، گفت: تاكنون 29 میلیون و 468 هزار و 422 رأی شمارش شده است.

مصطفی محمدنجار وزیر کشور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر در بخش خبری ساعت 14 شبکه یک به ارائه آماری از آخرین نتایج شمارش آراء در سراسر کشور پرداخت و ضمن تشکر از ملت و همه مسئولان سراسر کشور، اظهار داشت: تا این لحظه و بر اساس گزارش‌های دقیق‌ دریافت شده از 207 حوزه اصلی، تاکنون به جزء 23 حوزه، کار شمارش آرای مابقی حوزه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه به محض اتمام شمارش آرای سراسر کشور، اخبار آن به اطلاع ملت می‌رسد، از مشخص شدن قطعی 190 نماینده راه یافته به مجلس نهم خبر داد و گفت: تکلیف 190 کرسی مجلس نهم تا این لحظه مشخص شده و نمایندگان منتخب مردم از این مرحله به بعد به مراحل بعدی یعنی تأیید شورای نگهبان و غیره، می‌روند.

نجار بر همین اساس یادآور شد: 30 کرسی مجلس به دور دوم راه پیدا کردند که 60 نفر از نمایندگان برای کسب این 30 کرسی به دور دوم می‌روند.

وی همچنین متذکر شد: در 23 حوزه باقی مانده که شمارش آرای آنها در حال انجام است، تکلیف 70 کرسی مجلس نهم مشخص خواهد شد مانند حوزه تهران، ری و شمیرانات؛ چند حوزه دیگر در سراسر کشور نیز که مقداری مشکلات برای نقاط برفی و صعب‌العبور بود، که انشاءالله به محض مشخص شدن تکلیف شمارش آرای آن صندوق‌ها، اخبار به اطلاع مردم می‌رسد.

مصطفی محمدنجار در خاتمه تأکید کرد: تا این لحظه کل آرای مأخوذه از 44 هزار و 708 شعبه شمارش شده، 29 میلیون و 468 هزار و 422 رأی بوده که البته شمارش آرای صندوق‌های دیگر ادامه داد و پس از اتمام شمارش تمام صندوق‌ها در سراسر کشور، کل آرای مأخوذه شمارش شده به اطلاع ملت می‌رسد.



۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...