نسخه چاپی

انتقادسلحشورازتحریف‌مصاحبه‌اش توسط ایران

عکس خبري -انتقادسلحشورازتحريف‌مصاحبه‌اش توسط ايران

فرج الله سلحشور گفت: "شبكه خبری ایران" مصاحبه مرا در خصوص روزنامه كیهان ناقص و تحریف شده منتشر كرد.

به گزارش نما، فرج الله سلحشور در گفت‌وگو با آنا در باره مصاحبه خود با یک سایت دولتی گفت: چندی پیش کاریکاتوری در یکی از نشریات وابسته به موسسه کیهان منتشر شده بود که آقای حسین شریعتمداری به موقع با آن برخورد کرد و من از برخورد ایشان در زمان مصاحبه مطلع نبودم.

وی افزود: خبرنگار شبکه خبری ایران که بعدها متوجه شدم وابسته به مجموعه روزنامه ایران است، با من تماس گرفت و از مصاحبه‌ای مفصل فقط بخشی را منتشر کردند که حاصل آن القاء منظوری است که آن مجموعه می‌خواهد و نه حرف‌های من است.

سلحشور تصریح کرد: من در آنجا گفته بودم آقای حسین شریعتمداری سال‌هاست که با همه فتنه‌ها در افتاده، انسان صالح و سالمی است و حامی انقلاب و دشمن ستیز است و انشالله این موضوع را درست درک کند و موضع خوبی می‌گیرد و سعی می‌کند برخورد عاقلانه‌ای کند. این همه منظور و چکیده صحبت‌ من بود.

وی تاکید کرد: اما متاسفانه این رسانه قسمتی را از میان صحبت‌های من استخراج و کاملا مغرضانه منتشر کردند. من اگر می‌دانستم که شبکه ایران وابسته به روزنامه ایران است اصلا مصاحبه نمی‌کردم چراکه مواضع روزنامه ایران برای من کاملا شناخته شده است.

"به صراحت می‌گویم مواضع این روزنامه کاملا منافقانه است؛ رسانه‌ای که از مصاحبه‌ای طولانی فقط بخشی را برای مقاصد خود منتشر می‌کند اخلاق رسانه‌ای ندارد و در رساندن مطلب به مخاطب خیانت می‌کند.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...