نسخه چاپی

پرونده قلعه‌نویی برای من بسته شده است

عکس خبري -پرونده قلعه‌نويي براي من بسته شده است

مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی گفت: برای من پرونده قلعه‌نویی و حاشیه‌ها بسته شده است.

به گزارش نما، محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم تراکتورسازی در آستانه بازی با استقلال در هفته دوازدهم عنوان کرد: تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان بدون حاشیه در حال تمرین هستند. تنها مصدوم تیم میلاد فخرالدینی است که پزشک تیم می گوید می تواند به بازی برسد. مهدی کریمیان هم دچار سرماخوردگی شده اما بعید است به بازی نرسد.

وی در پاسخ به این سؤال که برای این مسابقه پاداش ویژه ای برای بازیکنان در نظر گرفته است یا خیر گفت: با توجه به اینکه بازی با استقلال مهم است برای بازیکنان پاداش ویژه در نظر گرفته ایم. استقلال در جدول از ما بالاتر است و از طرفی ما هم مدعی قهرمانی هستیم و وقتی دو تیم مدعی می خواهند با هم روبرو شوند باید قدرتمند ظاهر شویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه مشکلات حاشیه ای با امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به کجا رسید، گفت: برای من این پرونده بسته شده و نمی خواهیم کاری به این مسائل داشته باشیم. هر مسئله ای برای رسیدگی مرجعی دارد و ما نباید به این مسائل کاری داشته باشیم.

جعفری در خصوص اینکه برای میزبانی از استقلال مشکلی وجود ندارد و اینکه آیا قرار است اتفاق حاشیه ای رخ دهد یا خیر گفت: مطمئن باشید هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و از استقلال مثل همیشه پذیرایی خوبی می شود. 10 درصد جایگاه هواداران استقلال هم طبق قانون محفوظ است.

جعفری در پایان در مورد ساعت بازی با استقلال گفت: از سازمان لیگ درخواست کردیم مسابقه از ساعت 15 به 16 تغییر کند و آنها هم پذیرفته اند اما هنوز هیئت فوتبال بررسی های خود را انجام نداده است. آنها بابت نور ورزشگاه هنوز با این ساعت موافقت نکرده اند.

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال روز شنبه آینده برگزار می شود.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...