نسخه چاپی

پیش بینی پیشكسوت استقلال از قهرمان لیگ

مهدی پاشازاده در خصوص نحوه جدایی اش از تیم نساجی مازندران اظهار داشت: فوتبال همین است و من اصلا نمی خواهم در مورد این مسئله صحبت كنم. اینكه در آینده به چه تیمی می روم نیز هنوز مشخص نیست و فعلا تصمیمی نگرفته ام.

به گزارش نما، مهدی پاشازاده در خصوص نحوه جدایی اش از تیم نساجی مازندران اظهار داشت: فوتبال همین است و من اصلا نمی خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم. اینکه در آینده به چه تیمی می روم نیز هنوز مشخص نیست و فعلا تصمیمی نگرفته ام.

وی با اشاره به دیدار تیم های پدیده مشهد و استقلال تهران گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما تیم استقلال پس از روی کار آمدن وینفرد شفر نتایج خوبی گرفته و نوسان بسیار کمی را تجربه کرده است، در نقطه مقابل تیم پدیده که فصل را بسیار خوب شروع کرد در بازی های اخیر نوسان زیادی داشته و نتوانسته نتایج دلخواهش را کسب کند. با در نظر گرفتن این نکات به نظر می رسد استقلال بتواند در مشهد نتیجه لازم را بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شکستن رکورد گل نخوردن تاریخ فوتبال ایران توسط سید حسین حسینی دروازه بان آبی پوشان عنوان کرد: من از ثبت این رکورد بسیار خوشحال شدم و به حسینی و همه هواداران استقلال تبریک می گویم. حسینی دروازه بانی جوان و آینده دار است که در صورت صلاحدید کارلوس کی روش می تواند پیراهن تیم ملی را نیز بر تن کند.

وی ادامه داد: در برنامه 90 مشخص شد که حسینی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه استقلال چقدر سختی کشیده اما سرانجام به خواسته خود رسیده است. 90 درصد فوتبالیست های ایرانی از شرایط سخت فوتبالشان را آغاز کرده اند و اینکه یک بازیکن از با سختی و مشقت فراوان و با امکانات کم از رده پایه فوتبال را شروع کند و به لیگ برتر یا تیم ملی برسد ارزشمند و قابل احترام است.

پاشازاده با اشاره به جدایی مجتبی جباری از تیم استقلال گفت: جباری یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار تیم استقلال بود که برای این زحمات زیادی کشید. به نظر علت جدایی جباری از استقلال قانون بدی است که متاسفانه در فوتبال ما وجود دارد. در فوتبال ما بازیکن، مربی یا مدیر بدون هیچ گونه توضیحی کنار گذاشته می شوند و در نهایت نیز هیچکس از علت اصلی آن مطلع نمی شود.

وی افزود: وقتی یک بازیکن یا مربی از تیمی جدا می شود هزار و یک حاشیه و حرف و حدیث ایجاد می شود. در صورتی که در فوتبال دنیا چنین اتفاقاتی کمتر می افتد و آنها گره ای که با دست باز می شود را با دندان باز نمی کنند. در حال حاضر میزان بی احترامی در فوتبال ما افزایش یافته و من امیدوارم این روند در آینده نزدیک متوقف شود. من برای جباری آرزوی موفقیت می کنم، به نظر می رسد که او می خواهد مدتی استراحت کند و به زندگی شخصی اش برسد.

پیشکسوت باشگاه اسقلال درباره پیش بینی اش از نتایج این تیم در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی بیان کرد: با شناختی که از شفر دارم نتایج خوب استقلال در بازی های پیش رو نیز ادامه خواهد یافت. با توجه به نمایش مطلوب تیم پرسپولیس در لیگ برتر، قهرمانی در لیگ دور از دسترس آبی پوشان است و آنها باید به دنبال کسب رتبه دوم یا سوم جدول باشند.

وی ادامه داد: در جام حذفی وضعیت متفاوت است و استقلالی ها از بخت بالایی برای قهرمانی برخوردار هستند، امیدوارم استقلال بتواند با شکست نفت آبادان راهی دیدار نهایی شود و با پیروزی در بازی فینال، یک جام را به هواداران تقدیم کند. البته آبی پوشان باید هر چه زودتر یک یا 2 مهاجم گلزن جدید را جذب کنند تا در خط حمله مشکلی نداشته باشند.

پاشازاده در پایان با اشاره به تمدید قرارداد برانکو ایوانکویچ با تیم پرسپولیس گفت: از زمانی که برانکو به پرسپولیس آمده همه از نتایج این تیم راضی هستند و طبیعی بود که قرارداد او تمدید شود، هر چند این اتفاق در برخی از باشگاه ها نمی افتد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...