نسخه چاپی

مخالفت فراكسیون امید با افزایش قیمت در لایحه بودجه 97

رئیس فراكسیون امید مجلس گفت: با توجه به اعلام موضعی كه در گذشته داشتیم در فراكسیون امید با هرگونه افزایش قیمت به ویژه در موضوع بنزین و حامل‌های انرژی مخالف است.

به گزارش نما، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز( یکشنبه) در حاشیه نشست علنی پارلمان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به جریان افتادن بودجه در هفته آینده در نشست علنی پارلمان موضع رسمی فراکسیون امید نسبت به افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین و همچنین هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: کمیسیون تلفیق بودجه عدد پیشنهادی دولت را در خصوص افزایش قیمت بنزین حذف کرده است. اما اینکه چه اتفاقی در صحن بیفتد طبیعتا در همان روزی که نمایندگان قرار است نظر دهند مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال بررسی اعلام موضع رسمی فراکسیون امید در این باره هستیم، افزود: باید منتظر جلسات بررسی لایحه بودجه 97 در صحن علنی بود و طبیعتا پیشنهادهایی که در صحن مطرح می‌شود را بررسی خواهیم کرد.

عارف همچنین در ادامه سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در مجموع آیا فراکسیون متبوع شما موافق افزایش قیمت‌ها است یا خیر،‌تصریح کرد: جهت‌گیری موضع اصلی فراکسیون امید این است که ما جلوی افزایش قیمت‌ها را بگیریم و این در طول جلسات کمیسیون تلفیق هم اعلام شد و تلاش ما این است که از طریق نمایندگانمان در کمیسیون تلفیق بودجه را به سمت اقشار آسیب‌پذیر و حل مشکلات معیشتی مردم دنبال کنیم. اقدامات خوبی هم در این رابطه صورت گرفته است. اینکه این اقدامات کفایت می‌کند یا خیر هنوز به جمع‌بندی روشنی نرسیده‌ایم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین اعلام کرد: در طول روزهای آینده جلساتی را در فراکسیون امید خواهیم داشت که طی آن موضع‌گیری‌های رسمی خود را در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی و همچنین موضوع گرانی اعلام می‌کنیم که پس از جمع‌بندی‌های نهایی آن را به مردم اعلام می‌کنیم.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...