نسخه چاپی

خادمی: آقای روحانی خاك خوزستان را بر سر كسانی بریزید كه باعث بیكاری در كشور شده‌اند

نماینده مردم ایزه در مجلس گفت: آقای روحانی به جای انتقال منابع‌مان در خوزستان، خاك را هم ببرید و بر سر كسانی بریزید كه باعث افزایش وضعیت اسفناك بیكاری در كشور شده‌اند.

به گزارش نما، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خود در صحن علنی پارلمان با اشاره به وجود گردوغبار در استان خوزستان خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: در حال حاضر استان خوزستان مورد تهاجم خاک، گردوغبار، ریزگرد و باران‌های اسیدی قرار گرفته است.

وی افزود: این بحران‌ها مردم نادیده‌شده خوزستان را روانه بیمارستان‌های بدون امکانات و تجهیزات استان کرده است. حتماً تعدادی هم فوت کرده‌اند.

نماینده مردم ایزه در مجلس ادامه داد: در این استان مدارس و صنعت به کلی تعطیل شده است. کلاس‌ها مرتباً لغو می‌شود و تصادفات جاده‌ای هم فراوان شده است، چرا آقای کلانتری که با صحبت‌های غیرکارشناسی و بخشی‌نگری استان ما را مدت‌هاست ترک کرده است، به این استان حضور پیدا نکرد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: آقای روحانی چرا تصمیمی برای بردن خاک از خوزستان نگرفته‌ایم. آب، نفت و منابع دیگر قابل انتقال را برده‌اید یا در حال بردنید، اما چرا گردوغبار را نمی‌برید.

خادمی همچنین تصریح کرد: آقای روحانی این خاک را هم ببرید و بریزید بر سر کسانی که باعث بیکاری جوانان، کوله‌بری، پیرمردان و معلولان در کردستان شده‌اند و همچنین بر سر کسانی این خاک‌ها را بریزید که باعث فقر و بیکاری در سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و بخش‌های دیگر کشور شده‌اند. این خاک‌ها را ببرید و بریزید بر سر کسانی که باعث وضعیت اسفناک آموزش و پرورش و باعث و بانی فساد در این کشور شده‌اند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس‌جمهور عنوان کرد که آقای روحانی بگذارید استان‌های زاگرس‌نشین هم زندگی کنند و بگذارید مردمان خوزستان هم نفس بکشند.

۱۳۹۶/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...