نسخه چاپی

راهكار پیوس برای تقویت گلزنی منشا

پیوس گفت: به نظر من هواداران و برانكو باید فشار را از روی منشا بردارند تا او راحت‌تر بتواند بازی كند.

به گزارش نما، فرشاد پیوس درباره مشکل گلزنی پرسپولیس و همچنین عدم گلزنی گادوین منشا اظهار داشت: به نظر من انتقاداتی که این روز‌ها از پرسپولیس و خط حمله‌اش می‌شود، منصفانه نیست، چرا که قرار نیست پرسپولیس در همه بازی‌ها برنده باشد و طبیعی است که یک تیم دوران اُفتی هم داشته باشد. این موضوع در مورد مهاجمان این تیم هم صدق می‌کند و هر بازیکنی دوران اوج و اُفت دارد.

منشا و علیپور بهترین مهاجمان لیگ هستند

وی افزود: شاید انتظار گلزنی از منشا خیلی بیشتر از این‌ها باشد، اما او در زمین مسابقه کاملاً مؤثر بازی می‌کند و در کنار علیپور خط حمله قدرتمندی را تشکیل داده‌اند. بدون شک این دو بازیکن بهترین مهاجمان فعلی لیگ و از بهترین‌های آسیا هستند. من چون خودم سال‌ها در پرسپولیس بودم این روز‌ها را زیاد در این تیم تجربه کرده‌ام. در یک مقطع که مهاجم گل نمی‌زند هجمه‌ زیادی علیه او ایجاد می‌شود و نتیجه‌اش این می‌شود که بازیکن در فشار زیاد نمی‌تواند حتی توپ‌های معمولی را به گل تبدیل کند. به نظر من هواداران و برانکو باید فشار را از روی منشا بردارند تا او راحت‌تر بتواند بازی کند.

پرسپولیس در لیگ بی‌رقیب است

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از برانکو و تیمش یادآور شد: هیچ تیمی را در لیگ در حد و اندازه رقابت با پرسپولیس نمی‌بینم و شاید همین بی‌رقیب بودن باعث شده که بازیکنان پرسپولیس کمی اشباع شده باشند. البته با این حال پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود همچنان خوب بازی کرده، اما وقتی حریف با یک بازی بسته و دفاعی دنبال خراب کردن بازی است نمی‌شود بهتر از این کار کرد. شاید فقط گل زودهنگام بتواند بازی با تیم بسته‌ای چون گسترش فولاد را به شرایط عادی تبدیل کند که اگر این اتفاق می‌افتاد امکان پیروزی پرسپولیس در این دیدار با چند گل اختلاف وجود داشت.

پیکان بسته بازی نمی‌کند

پیوس همچنین خاطر نشان کرد: بازی با پیکان برای پرسپولیس این حسن را دارد که با یک تیم دفاعی و بسته بازی نمی‌کند. آقا مجید همیشه به دنبال بازی هجومی است و قطعاً در زمین خودش برای برد به مصاف پرسپولیس می‌آید. در این شرایط بهتر می‌شود از تماشای فوتبال زیبا لذت برد و تیم برانکو هم راحت‌تر کار خواهد کرد. در همه جای دنیا می‌بینید وقتی تیم‌های بزرگ مثل بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ و ... با تیم‌های بسته دفاعی بازی می‌کنند مجبورند حوصله و صبر زیادی به خرج دهند تا به گل برسند و بعضاً هم روی ضدحملات غافلگیر می‌شوند. البته این اتفاق به ندرت رخ می‌دهد و همیشه نمی‌شود با بازی بسته پیروز شد و یک امتیاز گرفت.

۱۳۹۶/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...