نسخه چاپی

شكایت ترامپ از لغو تعطیلات آخر هفته‌اش

كاخ سفید شب گذشته تأیید كرد كه سفر از پیش برنامه‌ریزی‌شده ترامپ به مار-اَ-لاگو در پی تعطیلی دولت لغو شده است و ترامپ از این قضیه ناراحت شده است.

به گزارش نما، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پی تعطیلی دولت آمریکا ناراحت شده است، البته نه به‌این خاطر که زندگی میلیون‌ها آمریکایی مختل شده است، بلکه به این علت که برنامه‌های آخر هفته وی برای شرکت در یک مراسم جشن را به هم ریخته است.

طبق نوشته دیلی‌بیست، منابع مطلع می‌گویند که ترامپ ناراحتی خود را از تأثیرات تعطیلی دولت بر سفرش به مار-اَ-لاگو (تفرجگاه تحت مالکیت شرکت ترامپ در فلوریدا) ابراز داشته است، جایی که قصد داشت اولین سالگرد تحلیف خود را یکشنبه شب جشن بگیرد.

دیلی‌بیست نوشت:‌ «دو منبع نزدیک به رئیس جمهوری، شامل یک مقام کاخ سفید و یک دوست نزدیک (ترامپ)، به دیلی‌بیست گفته‌اند که وی به خاطر این جشن هیجان‌زده بود و از اینکه ناکامی احتمالی برای دستیابی به توافقی برای تعطیل نشدن دولت فدرال می‌تواند وی را از «جشن من» دور نگه دارد، نگرانی فزاینده‌ای داشت».

اسکات داوورکین، که یکی از تأمین‌کنندگان مالی حزب دموکرات است نیز گفته است که از «افراد نزدیک به کاخ سفید» گزارش‌های مشابهی دریافت کرده است.

کاخ سفید شب گذشته تأیید کرد که سفر از پیش برنامه‌ریزی‌شده ترامپ به مار-اَ-لاگو در پی تعطیلی دولت لغو شده است؛ با این حال مقامات دولتی که با دیلی‌بیست سخن گفته‌اند، می‌گویند که تعطیلی دولت «الزاما مانع از برنامه سفر رئیس جمهوری به مار-اَ-لاگو یا جای دیگری نمی‌شود». یک مقام مسئول به سی‌ان‌ان گفت که کاخ سفید تصمیم گرفته است که این سفر را کنار بگذارد زیرا از این نگران است بر وجهه رئیس جمهوری اثری منفی بگذارد.

گزارش رسانه‌ها حاکی از این است که این مراسم با وجود غیبت رئیس جمهوری برگزار خواهد شد و پسر ترامپ، اریک، به جای پدرش به عنوان مهمان افتخاری حضور خواهد یافت. در این مراسم قرار است برای کارزار انتخابات آتی ریاست جمهوری کمک مالی جمع‌آوری شود و بلیط‌های مراسم تا یکصد هزار دلار قیمت خورده‌اند.

۱۳۹۶/۱۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...