نسخه چاپی

موتلفه و جبهه پیروان درپی كاندیدای مستقل نیستند

دبیر كل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینكه جبهه پیروان كاندیدای مستقل در انتخابات ریاست جمهوری نخواهد داشت، گفت: در حزب موتلفه اشخاصی هستند كه بر معرفی كاندیدای مستقل تاكید دارند اما بدنه حزب موتلفه همكاری با جبهه پیروان و جامعه روحانیت و جامعه مدرسین را می خواهد.

به گزارش نما، حبیب الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تاکیدات پیشین جبهه پیروان و حزب موتلفه اسلامی مبنی بر معرفی کاندیدای مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه پیروان برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای مستقل نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در حزب موتلفه هم اشخاصی هستند که نظر استقلالی دارند اما بدنه حزب موتلفه همکاری با جبهه پیروان و جامعه روحانیت و جامعه مدرسین را می خواهد.

عسگر اولادی با بیان اینکه از این هفته به بعد همکاری و جلسه ما با جامعه روحانیت و جامعه مدرسین برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد؛ گفت: جبهه پیروان تا کنون راجع به به مصداق هیچگونه تصمیمی نگرفته است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: جبهه پیرون به این نتیجه رسیده است که انتخابات در این دوره نیاز به گفتمان دارد تا از گفتمان برنامه بیرون بیاید و از برنامه تیم و از تیم هم مصداق نامزد ریاست جمهوری مشخص شود.

وی تصریح کرد: ما از جامعه روحانیت و جامعه مدرسین می خواهیم فرصتی بگذارند تا ما در معیت آنها بتوانیم پیش برویم.

کاندیدای جبهه پیروان بهمن ماه معرفی می شود

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین افزود: بعد از بررسی ها و جلسات بهمن ماه کاندیدای مورد حمایت خودمان را اعلام خواهیم کرد.

عسگر اولادی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در این انتخابات وحدت خواهند کرد، اظهار داشت: همانطور که آیت الله مهدوی کنی اشاره داشتند باید ائتلاف میان اصولگرایان به وجود بیاید چرا که وحدت میسرنخواهد شد و وقتی مرکزیتی سامان بگیرد دیگر استقلال طلبی گروه ها کم خواهد شد.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: اصلاح طلبانی که نظام را قبول داشته و مرزبندی با فتنه داشته باشند و همچنین اصولگرایانی که با انحراف وحدت و وصلتی نداشته باشند می تواننند کاندیدای ریاست جمهوری شوند.

همکاران فتنه‌گران و براندازان اصلاح طلب نیستند

وی با بیان اینکه تایید صلاحیت کاندیداها با شورای نگهبان است، گفت: افراد صرف اینکه اصلاح طلب باشند منعی برای حضور نخواهند داشت مگر اینکه همکاری با فتنه و براندازان داشته باشند که این شرایط آنها را از اصلاح طلبی می اندازد.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اصلاح طلب به کسی می گویند که نظام را قبول داشته و می خواهد آن را اصلاح کند.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...