نسخه چاپی

داستان مصاحبه جنجالی خمارلو با طارمی

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: داستان مصاحبه با طارمی هم از این قرار است كه اصراری از طرف من برای مصاحبه وجود نداشت.

به گزارش نما،‌ پندار خمارلو در واکنش به صحبت‌های شب گذشته مهدی طارمی در برنامه ۹۰ که گفته بود با اصرار و هماهنگی خمارلو آن مصاحبه معروف را بعد از محرومیتش انجام داده و با هماهنگی باشگاه در مصاحبه گفته حتماً خیریتی در محروم شدنش بوده اظهار داشت: ابتدا باید بگویم بخش اول صحبت‌های طارمی درست بود. من و ترکاشوند به اتاق طارمی رفتیم و با او صحبت کردیم، اما اینکه می‌گوید شوکه بوده و این حرف‌ها درست نیست، چون قبل از سفر و در تهران می‌دانستیم طارمی محروم شده. اتفاقاً طارمی اصرار داشت که وقتی محروم شده به تهران برگردد، اما تصمیم گرفتیم که طارمی بماند.


وی ادامه داد: داستان مصاحبه هم از این قرار است که اصراری از طرف من برای مصاحبه وجود نداشت و واقعاً هم نمی‌دانم ترکاشوند به طارمی گفت مصاحبه کند یا نه، اما من اصراری نکردم.


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من در مصاحبه اشتباه کردم و گفتم که شاید «حکمتی» در کار بوده و واقعاً نباید همچین حرفی می‌زدم، چون من مجری نیستم و طبیعی است که هنگام مصاحبه تصویری اشتباهی هم بکنم. منظور من این بود که این اتفاق ناخوشایند پایان دنیا نیست و از کلمه حکمت استفاده کردم، اما همینجا می‌گویم که اشتباه کردم.


خمارلو تأکید کرد: در مصاحبه‌ام می‌بینید که من حرفی از خیریت نزدم و فقط از کلمه حکمت استفاده کردم که درست نبود و به این مسئله اعتراف می‌کنم. باور کنید به خاطر اینکه روحیه تیم قبل از بازی با الهلال بالا برود همچین حرکتی کردیم، چون شرایط تیم خوب نبود حتی طارمی هم نمی‌خواست تمرین کند و وقتی برانکو این مسئله را فهمید برای حضور او در تمرین اصرار نکرد، ولی دیدیم که طارمی با لباس تمرین به زمین آمد.


وی در خصوص صحبت‌های دیگر مهدی طارمی گفت: قرار شده در خصوص مسائل مربوط به تیم و باشگاه افشین پیروانی صحبت کند.
منبع: میزان

۱۳۹۶/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...