نسخه چاپی

خاطره بازی آقای بازیگر با یك عكس قدیمی

كوروش سلیمانی با عكسی قدیمی صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی كرد.

به گزارش نما، کوروش سلیمانی بازیگر سینما ، تئاتر ، تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامی اش عکسی قدیمی از پشت صحنه سریال آواز مه منتشر و با یاد آوری خاطرات این سریال عنوان کرد: این اولین سکانسى بود که در مقابل خسرو شکیبایی بازى مى کردم، دلشوره داشتم و کمى هراس گرچه آرزوى دیرینه ام را محقق شده مى دیدم.

سلیمانی نوشت:

"سریال آواز مه؛ ١٣٨١_١٣٨٢، کارگردان حسینعلى فلاح لیالستانى؛ براى اولین سکانسِ بازى ما، ابتدا عباس شوقى عزیز که مسئول جلوه هاى ویژه بود دشت بزرگ و سرسبزى را با دستیارانش حسابى مه داد همه جا را مه گرفت؛ حرکت و ما، یعنى من و رزمندگان همراهم که روزگارى هم رزم ایلیا بودیم از دل مه با جیپ نظامى به سمت ایلیا با بازى خسرو شکیبایى، مى آمدیم.

این اولین سکانسى بود که در مقابل ایشان بازى مى کردم، دلشوره داشتم و کمى هراس گرچه آرزوى دیرینه ام را محقق شده مى دیدم. به ایشان رسیدیم، پیاده شدیم، یکدیگر را از پس سال‌ها دورى در آغوش کشیدیم و کات یکباره صداى زیباىِ خسرو شکیبایى نازنین را شنیدم که به حسین لیالستانى مى گفت که " حسین جان این‌ها چقدر خوب اند، چقدر حس خوبى به من منتقل کردند، چقدر نگاه شان حس داشت، چقدر درست اند ... " و در ادامه بازهم کلى تشویق و تحسین ما با اینکه مى دانستیم نظر ایشان از سر لطف بى حد بوده و ما خیلى هم کار خاصى نکرده ایم، اما خب باورمان شد و خدا مى داند چقدر خوشحال شدیم و چه اعتماد به نفسى براى ادامه ى کار پیدا کردیم ... و این روند هرگز تا شش ماه بعد که فیلمبردارى تمام شد، متوقف نشد و همواره ایشان با مهربانى و سخاوت ما را راهنمایى و تشویق مى کردند.

شهر شلوغ است و ما هم که بى خبریم، اما حالا هنوز در سینما و تلویزیون خداراشکر همه به همان شکل دارند به هم کمک مى کنند، منفعت طلب و خودبین نیستند و دست هم را مى گیرند، مگر نه؟!

... لاهیجان بودیم، زنده یاد حسین پناهى بزرگ، سیروس گرجستانى، زنده یاد عظیم حوانروح، محمد مختارى، محسن قاضى مرادى، مهوش وقارى، رحیم نوروزى، هوشنگ هیهاوند، محمد قومى، احسان روناسى، شیوا پاک نیت، مهرداد نظرى، ثریا قاسمى، کامران فیوضات، زنده یاد محمود بنفشه خواه، انوش حداد، سعید بیات، فروغ کاخساز، شهلا بهارى، بهمن صادق حسنى، على رفیع پور، سیاوش ستارى، على یاور، على بیداویسى و خیلى از همکاران عزیز دیگر هم بودند سریال "آواز مه" تجربه اى بزرگ و فراموش نشدنى براى من است ... در این عکس علاوه بر جناب استاد خسرو شکیبایى عزیز، فرخ خان نعمتى گرامى و دوستان بازیگر دیگر هم حاضر هستند ... روح خسرو شکیبایى شاد، یادشان گرامى و راه شان در سینما و تئاتر ایران پر رهرو ... پ. ن: راستى کسى مى داند حسینعلى لیالستانى که روزگارى از کارگردان هاى پیشرو سینماى ما بود الان در این سینماى سرمایه سالار کجاست؟"



7444683_563.jpg


۱۳۹۶/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...