نسخه چاپی

وعده مدافع محبوب تراكتورسازی/ ساغلام می‌تواند یك تراكتورسازی قدرتمند بسازد

ایران پوریان گفت: به نظرم اگر به او فرصت كافی داده شود، ساغلام می‌تواند یك تراكتورسازی قدرتمند بسازد.

به گزارش نما، محمد ایرانپوریان درخصوص بازی این هفته تراکتورسازی مقابل مشکی‌پوشان اظهار داشت: قطعا این بازی نمی‌تواند برای هر دو تیم آسان باشد. کار دشواری در مشهد مقابل تیمی داریم که چیزی برای از دست دادن ندارد و فقط می‌خواهد در خانه برنده این سه امتیاز باشد. آن‌ها هفته قبل مقابل نفت شکست سنگینی خوردند و مثل ما که بازی را مقابل سایپا واگذار کردیم فقط به برد در این بازی فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: تراکتور تیم خوبی است و قطعا در حضور سرمربی جدید و با پوشش نقاط ضعف می‌توانیم هم در لیگ و هم در آسیا نتایج دلخواه را به دست بیاوریم. خدا را شکر بازیکنان خوب و با تجربه‌ای در نیم فصل به ما اضافه شدند که تجربه حضور در آسیا را دارد و این یک امتیاز مثبت برای تراکتورسازی به حساب می‌آید.

مدافع تراکتورسازی بابت حضور سرمربی جدید ترک تبار این تیم و اینکه آیا او می‌تواند قرمزپوشان تبریزی را از این شرایط خارج سازد، گفت: جا دارد اینجا یک تشکر ویژه هم از کادرفنی سابق تراکتورسازی داشته باشم که خیلی برای این تیم زحمت کشیدند و امیدوارم در هر جایی که مشغول به کار هستند، موفق باشند. سرمربی جدید هم که کارنامه اش نشان می‌دهد استاد تغییر و تحول است و امیدوارم بودنش یک شوک مثبت برای تراکتورسازی باشد.

وی ادامه داد: در اولین جلسه که ایشان آمدند بیشتر صحبت‌ها از توانایی‌های تراکتورسازی و اینکه می‌توانیم کار را در بیاوریم به میان آمد. امیدوارم با تجربه و کارنامه‌ای که این مربی دارد بتوانیم روز‌های خوبی را در ادامه تجربه کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. به نظرم اگر به او فرصت کافی داده شود، ساغلام می‌تواند یک تراکتورسازی قدرتمند بسازد.

۱۳۹۶/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...