نسخه چاپی

حمایت آقای بازیگر از حضور ستاره ها در تئاتر

بازیگر سریال "زیر تیغ" گفت: در این دوره جشنواره فیلم فجر كارگردانان خوبی حضور دارند كه كارشان را بلد هستند اما دچار تردیدهایی شده اند كه نشان می دهد دخالت مدیریت در آثار فكری آن ها تاثیر گذاشته است.

به گزارش نما، هوشنگ توکلی بازیگر تئاتر و سینما درباره وضعیت فعلی عرصه هنر گفت: در دو حوزه سینما و تئاتر در حال حاضر موفق هستیم، سینمایمان بسیار پیشرفت کرده است و نسل های دوم و سوم بی نظیر هستند.

وی در همین راستا افزود: اگر مدیریت های هنری در تخصص و مسئولیت خود درست تکیه بزنند، امکانات را به درستی بین هنرمندان توزیع کنند و به نسل جوان هنر احترام بگذارند آثار بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود اما اگر در کار سینماگران و هنرمندان تئاتر دخالت کنند این هنرمندان دچار بحران می شوند.

بازیگر "زیر تیغ" درباره دوره سی و ششم جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: در این دوره جشنواره فیلم فجر کارگردانان خوبی حضور دارند که کارشان را بلد هستند اما دچار تردیدهایی شده اند که نشان می دهد دخالت مدیریت در آثار فکری آنها تاثیر گذاشته است.

توکلی با اشاره به این که بازیگران سینما در تئاتر ورود کرده اند این مسئله را بسیار خوب دانست و بیان کرد: تئاتر ما به این دلیل رونق گرفته و از نظر کمّی فوق العاده است. تقریبا در تهران هر شب 100 نمایش در روی صحنه اجرا می شود و ابن شهر هیچوقت در طول عمر طولانی اش چنین شانسی نداشته است. همچنین رابطه خوبی بین تماشاچیان و هنرمندان برقرار شده که بسیار خوب است.

وی در ادامه تصریح کرد: کمی زمان می برد تا بین بازیگران خوب و ضعیف وارد شده در تئاتر تفکیک ایجاد شود یعنی برخی نمایش ها با حضور بازیگر ستاره و برخی نمایش ها نیز با بازیگران گمنام و کمتر آشنا روی صحنه می رود که تحقق این مسئله نیاز به زمان دارد.

این کارگردان تئاتر درباره دستمزدهای بالای برخی بازیگران وارد شده در تئاتر خاطرنشان کرد: بازیگرانی که تماشاچیان زیادی با خود می آورند به دلیل جذب مخاطب دستمزد بیشتری دریافت می کنند و این مسئله اتفاقا بسیار خوب است. موضوع دستمزد بالای بازیگران تئاتر که بسیار سر زبان ها افتاده فقط یک بزرگنمایی است و منصفانه نیست. همین که با حضور ستاره ها تئاتر مورد استقبال قرار می گیرد باید خدا را شکر کرد.

۱۳۹۶/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...