نسخه چاپی

«قسد» اردوغان را تهدید كرد

اظهارات رئیس‌جمهور تركیه درباره گسترش دامنه عملیات نظامی این كشور تا منبج و مرزهای عراق، خشم نیروهای دموكراتیك سوریه را بر انگیخت.

به گزارش نما، نیروهای دموکراتیک سوریه، اعلام کردند که در صورت توسعه دامنه عملیات شاخه زیتون ترکیه تا منبج و مرزهای عراق، این نیروها واکنش مناسبی نشان خواهند داد.

ریدور خلیل مسئول بلندپایه نیروهای دموکراتیک سوریه در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز در شهرک عامودا در شمال سوریه، تصریح کرد: در صورتی که رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه تلاش کند دامنه نبرد را توسعه دهد، حتما با واکنش مناسب ما روبرو خواهد شد.

دفتر رسانه‌ای نیروهای دموکراتیک سوریه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات ترکیه که از حدود یک هفته قبل در عفرین سوریه در حال انجام است، در راستای کامل کردن حملات تروریستی گذشته به ملت ما و احیای گروه تروریستی داعش که در شرف مرگ بود، به شمار می‌رود.

نیروهای دموکراتیک سوریه همچنین آنکارا را به نبرد علیه ملت کرد و کشتار آن‌ها از طریق تبانی با جبهه النصره و سایر گروه‌های تروریستی و با استفاده از سلاح‌های ناتو متهم کردند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز جمعه طی سخنانی در مرکز حزب عدالت و توسعه در آنکارا با اشاره به عملیات شاخه زیتون ارتش ترکیه به همراه معارضان سوری در عفرین گفت: تا رسیدن به اهدافمان عملیات شاخه زیتون را ادامه خواهیم داد. منبج را نیز از تروریست‌ها پاکسازی خواهیم کرد.

وی افزود: بعد از آن نیز تا مرزهای عراق پیش رفته و جنگ با تروریست‌ها را ادامه خواهیم داد و در این راه از کسانیکه در مقابل تروریسم قرار دارند می‌خواهیم که در کنار ما باشند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...