نسخه چاپی

امیر حسین شریفی: غلامرضا موسوی جزو مافیای سینماست!

آقای موسوی جزو مافیای سینمای ایران است و از طرفی با دفتر «فیلمیران» هم همكاری می‌كند و از صنف تهیه كنندگان هم به عنوان رییس شورای مركزی انجمن تهیه كنندگان مستقل سوء استفاده‌های شخصی می‌كند.

به گزارش نما، با گذشت چند روز از جلسه شورای عالی تهیه کنندگان، اخباری در مورد درگیری فیزیکی بین اعضای این شورا به گوش می‌رسید. امیر حسین شریفی عضو انجمن تهیه کنندگان مستقل در گفت‌وگو با آی سینما به تندی از غلامرضا موسوی انتقاد می‌کند و می‌گوید او از پست‌های صنفی خود سو استفاده شخصی می‌کند. او همچنین خبر درگیری فیزیکی خود با غلامرضا موسوی در این جلسه را تایید یا تکذیب نمی‌کند.

دو شنبه شب، جلسه شورای عالی تهیه کنندگان در ساختمان شماره 2 خانه سینما (وصال) برگزار شد. با گذشت چند روز از این جلسه شایعه‌هایی در مورد درگیری‌های فیزیکی بین اعضای این شورا در برخی رسانه‌ها منتشر شد. یکی از این شایعه‌ها این بود که امیر حسین شریفی تهیه کننده «ضیافت» با غلامرضا موسوی دبیر سابق این شورا درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرده است.

در رابطه با این موضوع امیر حسین شریفی در گفت‌و گو با آی سینما خبر درگیری فیزیکی خود با غلامرضا موسوی را نه تایید کرد و نه تکذیب، اما در ادامه گفت: «بنده به عنوان یکی از اعضای انجمن تهیه کنندگان مستقل سال‌هاست که جلوی آقای غلامرضا موسوی ایستاده‌ام، چون ایشان به اسم شورای عالی تهیه کنندگان تخلفات بسیاری انجام داده است.»

شریفی در ادامه ادعا کرد: «آقای موسوی جزو مافیای سینمای ایران است و از طرفی با دفتر «فیلمیران» هم همکاری می‌کند و از صنف تهیه کنندگان هم به عنوان رییس شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل سوء استفاده‌های شخصی می‌کند. من به همراه آقای بانکی و سایر اعضای انجمن تهیه کنندگان مستقل جلوی ایشان خواهیم ایستاد و اخیرا ایشان را از سمت ریاست انجمن تهیه کنندگان مستقل برکنار کردیم تا دیگر این انجمن به صورت شورایی اداره شود.»

غلامرضا موسوی واکنشی به اخبار اخیر نشان نداده است. آی سینما آمادگی دارد نظرات او درباره شایعه درگیری فیزیکی و حرف‌های شریفی را انعکاس دهد.

منبع : آی سینما

۱۳۹۶/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...