نسخه چاپی

واكنش بازیكن مورد علاقه برانكو به احتمال قهرمانی پرسپولیس

ربیع خواه در مورد اینكه خیلی‌ها معتقدند اگر پرسپولیس خودش را قهرمان بداند این غرور ممكن است مشكل‌ساز شود، تصریح كرد: اصلاً‌این‌طور نیست كه بخواهیم خودمان را از الان قهرمان بدانیم و مطمئناً اگربخواهیم اینچنین فكر كنیم ممكن است قهرمانی را از دست بدهیم.

به گزارش نما، محسن ربیع‌خواه در رابطه با دیدار پرسپولیس و پیکان که با پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس همراه بود اظهار داشت: بازی را توانستیم از همان اول تحت کنترل خودمان دربیاوریم و خوشحالیم که در این بازی هم توانستیم 3 امتیاز را کسب کرده و راه را برای قهرمانی پرسپولیس هموارتر سازیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شکست بازی رفت برابر پیکان چقدر برای پرسپولیس در این بازی تأثیرگذار بود، تصریح کرد: بازی دوره رفت ما با پیکان یک مسابقه خاص بود البته همان باخت باعث شد تا انگیزه زیادی برای این بازی داشته باشیم تا بتوانیم با پیروزی دلچسب نتیجه آن بازی را جبران و 3 امتیاز این مسابقه را به‌دست آوریم.

" در یک مسابقه برابر گسترش فولاد که غایب بودی پرسپولیس تا آستانه شکست رفت و در دقیقه 96 موفق شد گل تساوی را بزند فکر نمی‌کنی حضورت در نتایج خوب پرسپولیس تأثیر زیادی داشته"، ربیع خواه در واکنش به این پرسش خاطر نشان کرد: این لطف شماست اما من چنین اعتقادی ندارم چون پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و مطمئناً‌به فرد متکی نیست. همه زمانی که در زمین هستند سعی می‌کنند تا برای پرسپولیس و موفقیت این تیم با تمام توان ظاهر شوند.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند اگر پرسپولیس خودش را قهرمان بداند این غرور ممکن است مشکل‌ساز شود، تصریح کرد: اصلاً‌این‌طور نیست که بخواهیم خودمان را از الان قهرمان بدانیم و مطمئناً اگربخواهیم اینچنین فکر کنیم ممکن است قهرمانی را از دست بدهیم. هنوز 9 بازی در لیگ مانده و قطعاً باید تلاش کنیم تا در تمام مسابقات برای 3 امتیاز بجنگیم و تا زمانی که قهرمانی قطعی نشود نمی‌توان خودمان را قهرمان بدانیم.

ربیع‌خواه در مورد دیدار هفته آتی سرخ‌پوشان با سپاهان تصریح کرد: سپاهان یکی از تیم‌های خوب ایران است. با وجود اینکه نتایج خوبی نگرفته اما همیشه تیم خوبی ظاهر شده و حریف دست و پا بسته‌ای نیست. به هرحال این تیم دچار یک سری مشکلات شده است اما ما هم می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم و باید دو برابر تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد آقای گلی علی علیپور در لیگ و روند خوب این بازیکن تصریح کرد: علی علیپور هم بازیکن خیلی خوبی است که عملکرد مثبتی در پرسپولیس داشته و روند خوبی را پیش گرفته است. امیدوارم او بتواند تلاش خود را مضاعف کند و با حفظ روند خوبش آقای گلی را به‌دست آورد همه بازیکنان هم تلاش خواهند کرد تا آقای گل لیگ دوباره از تیم پرسپولیس باشد.

۱۳۹۶/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...