نسخه چاپی

لزوم اهمیت عدالت بین نسلی

رئیس فراكسیون جوانان مجلس با تاكید بر اهمیت عدالت بین نسلی تصریح كرد: علی رغم تاكید بر انتخاب دستیار جوان‌ در وزارت‌خانه ها برخی از جو‌ان‌یاران با سنین بالا به جای جوانان انتخاب می‌شوند.

به گزارش نما، سید فرید موسوی در اختتامیه نخستین همایش مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان که پیش از ظهر امروز(شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه حمایت دولت و‌ باور به جوانان در دولت اثبات شده است، گفت: اما پیگیری مسائل و مشکلات جوانان به درستی به سطوح دیگر دولت انتقال پیدا نکرده است و با چالش جدی در ستادهای ساماندهی امور جوانان رو به رو‌ هستیم.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند، ابراز داشت: حتی به صورت تشویقی هم در برخی استان‌ها به ستادها توجه نمی‌شود.
رئیس فراکسیون جوانان مجلس در ادامه با تاکید بر اهمیت عدالت بین نسلی تصریح کرد: علی رغم تاکید بر انتخاب دستیار جوان‌ در وزارت‌خانه ها برخی از جو‌ان‌یاران با سنین بالا به جای جوانان انتخاب می‌شوند.
موسوی با اشاره به دستور شورای عالی اداری در به کار گیری جوانان ادامه داد: هر چند جوانان باید در امور اجرایی وارد شوند و سمت مشاور مناسب اقتصای جوانی نیست، اما در شرایط کنونی منتظر هستیم تا موانع موجود در انتصاب مشاوران جوان هر چه سریع‌تر برطرف شود.

۱۳۹۶/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...