نسخه چاپی

محمدمهدي اسلامي:

شكاف بین نسلی در موتلفه اسلامی معنا ندارد

محمد مهدي اسلامي

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: به لطف الهی كادر سازی از آغازین روزهای تاسیس و تعامل مبتنی بر اخلاق اسلامی شرایطی را برای حزب موتلفه ایجاد كرده است كه در آن شكاف بین نسلی معنا ندارد.

به گزارش نما، و به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی محمد مهدی اسلامی ضمن با تکذیب خبری که مدعی وجود اختلافات جدی در میان اعضای شورای مرکزی این حزب و تعدادی از جوانان شاخه رسانه‌ای آن در خصوص دبیرکل جدید شده بود، گفت: درج چنین دروغی در یک رسانه که قرار است ملی باشد و نه باندی، برایم جای تعجب ندارد؛ زیرا درک فضای داخلی حزب موتلفه اسلامی که بر مبنای تکلیف شرعی شکل گرفته است، برای کسانی که در خدمت قدرت قلم می‌زنند آسان نیست.

عضو هیئت رئیسه موقت شورای مرکزی حزب موتلفه با دوستانه خواندن فضای جلسه نخست دوره دهم یادآور شد: علت اصلی تأخیر انتخاب دبیرکل، مصروف شدن وقت جلسه به انتخاب هیئت رئیسه دائم بود که با توجه به وقت اندک و وجود پیشنهادی از سوی یکی از اعضای شورا مبنی بر دریافت برنامه از نامزدهای دبیرکلی، جهت پرهیز از شتاب‌زدگی انتخاب دبیرکل به جلسه آتی موکول شد.

مدیر روزنامه الکترونیک شما تصریح کرد: کارنامه حزب موتلفه اسلامی نشان می‌دهد که همواره در ایجاد وحدت در میان اصولگرایان تلاش کرده و طبیعتاً حزبی می‌تواند محور وحدت باشد که از انسجام داخلی پایدار و مستحکمی برخوردار باشد.

اسلامی با یادآوری اینکه 8 سال است که با وجود کسوت بادامچیان ، وی بدون هر گونه اختلافی به عنوان قائم مقام حبیبی مشغول به خدمت است؛ خاطر نشان کرد: طبق اساسنامه پس از هر مجمع عمومی و انتخاب شورای مرکزی جدید، بحث انتخاب دبیرکل مطرح است و با بررسی بر روی ضرورت زمان تصمیم گرفته می‌شود که چه کسی در این مقطع برای دبیرکلی مناسب‌تر است و این به معنای وجود اختلاف یا تشکیل "صف نامزدی" که برخی رسانه های وابسته به جریان انحرافی مدعی آن شده بودند، نیست.

وی در خصوص گزینه های احتمالی دبیرکلی ابراز عقیده کرد: تا کنون رسانه‌ها از حبیبی و ترقی نام برده‌اند؛ اما ورود به بحث مصداق به جلسه آتی موکول شده است و از این جهت هنوز هیچ یک از اعضای شورای مرکزی اعلام نامزدی نکرده‌اند.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...