نسخه چاپی

بهترین گلزن سوپر لیگ یونان از انگیزه اش برای بازی در تیم ملی ایران می گوید

مهاجم ایرانی المپیاكوس در مصاحبه با یك سایت یونانی گفت:ما با پرتغال، اسپانیا و مراكش رقیب هستیم و گروه سختی برای ما است. اما مواجه شدن با این تیم های بزرگ تجربه خوبی برای من و همبازی‌هایم خواهد بود.

به گزارش نما، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس در مصاحبه با سایت Real News یونان گفت: همه چیز در شرایط کنونی بر وفق مراد است. بازگشت خوبی را در رقابت‌های سوپر لیگ یونان داشتیم. ما امتیازات زیادی را از دست دادیم ولی با کسب پیروزی‌های پیاپی همه را جبران کردیم و به صدر جدول رسیدیم. این مکانی است که می‌خواهیم تا پایان فصل آنجا باشیم. خیلی خوشحالم که گل‌های زیادی را برای تیم به ثمر رساندم و امیدوارم گل‌های بیشتری را در آینده به ثمر برسانم. این چیزی است که از هر مهاجم می‌خواهند یعنی دائما گلزنی کند و پاس گل بدهد.

وی درباره حمایت هواداران از او این طور گفت: از حمایت‌ها و محبتی که نسبت به من دارند تقدیر و تشکر می‌کنم. من از همان لحظه اولی که در المپیاکوس حضور پیدا کردم محبت آنها را داشتم. حتی زمانیکه بازی نمی‌کردند بسیاری از آنها مرا تشویق می‌کردند و به من روحیه می‌دادند.

بهترین گلزن سوپر لیگ یونان درباره گارسیا، سرمربی تیم گفت: هر مربی فلسفه خاص خودش را دارد. ما به عنوان بازیکن باید برنامه‌های او را پیدا کنیم. آقای گارسیا می‌خواهد تیم سرعتی بازی کند و مالکیت توپ را داشته باشد. به نظرم ما نیز همین کار را انجام داده‌ایم و در این کار بهترین عملکرد را داشتیم.

کریم درباره سختی رقابت گفت: ما می‌خواهیم در سوپر لیگ و جام حذفی قهرمان شویم. بازی مهمی امشب مقابل آستراس داریم باید پیروز میدان باشیم. این هفته بازی برگشت مقابل آ.اک رقیب سنتیمان را در جام حذفی داریم و کار سختی پیش رو داریم. می‌خواهیم تمام توان خود را به کار ببریم تا به اهدافمان برسیم. به نظرم ما به مرور زمان وضعیتمان بهتر خواهد شد.

مهاجم ملی پوش کشورمان درباره جام جهانی گفت: جام جهانی انگیزه بزرگی برایم است. ما با پرتغال، اسپانیا و مراکش رقیب هستیم و گروه سختی برای ما است. اما مواجه شدن با این تیم های بزرگ تجربه خوبی برای من و همبازی‌هایم خواهد بود. این یک اتفاق تاریخی برای ایران است و ما نیز در این اتفاق تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کریم در پایان درباره پیوستن حاج صفی به المپیاکوس گفت: خوشحالم که احسان به المپیاکوس پیوسته است. او بازیکن بسیار خوبی است. او هم مثل بازیکنان جدید دیگر به ما کمک می‌کنند.

۱۳۹۶/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...