نسخه چاپی

مخالفت احزاب پاكستان با برگزاری زودهنگام انتخابات

دو حزب «مردم و نواز شریف» مخالفت خود را با برگزاری انتخابات زودهنگام در پاكستان اعلام كردند.

به گزارش نما، حزب مردم و حزب نواز با رد درخواست تحریک انصاف مبنی بر برگزاری انتخابات زودهنگام آن را ضرری جبران ناپذیر به روح دموکراسی در پاکستان دانستند.

وزیر کشور پاکستان در این رابطه اعلام کرد: درخواست تحریک انصاف برای برگزاری انتخابات زودهنگام فقط منجر به پایان یافتن قدرت حزب حاکم و ایجاد یک دولت موقت طولانی مدت خواهد شد.

«احسن اقبال» گفت: مناطق اخذ رای در پاکستان تغییر پیدا کرده و بخش بندی‌های جدید آخرین مراحل خود را طی می‌کند به همین دلیل امکان برگزاری انتخابات زودهنگام صفر است.

عضو ارشد حزب نواز تاکید کرد: تنها گزینه‌ای که از سوی ما برای تصدی پست مهم نخست وزیری پاکستان مطرح شده شخص «شهباز شریف» است.

رئیس مجلس سنای پاکستان نیز بر برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر تاکید کرده و انتخابات زود هنگام را منتفی دانست.

«رضا ربانی» با اشاره به اینکه احترام به دموکراسی باعث استحکام کشور می‌شود گفت: ما از هیچ درخواستی مبنی بر برگزاری انتخابات زودهنگام حمایت نخواهیم کرد.

عضو حزب مردم پاکستان افزود: هیچ حزب و شخصی نباید قدرتی فراتر از قانون داشته باشد زیرا این اتفاق عواقب خطرناکی به دنبال خواهد داشت.

با نزدیک شدن انتخابات پاکستان رقابت بین سه حزب « مردم، نواز و تحریک انصاف» شدت گرفته و هر یک تلاش می‌کنند تا پیروز میدان انتخابات باشد.

۱۳۹۶/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...