نسخه چاپی

اعلام وضعیت اضطراری در اكوادور

رئیس جمهوری اكوادور با اشاره به انفجار مهیب در این كشور اعلام كرد: من وضعیت اضطراری در «سن لورنزو» و «الوی آلفارو» اعلام كرده ام تا امنیت را برای شهروندان و مرز تقویت كنم.

به گزارش نما، دیروز یک انفجار مهیب مقابل مرکز فرماندهی پلیس ملی در شمال استان اسمرالداس منجر به مجروح شدن 14 افسر پلیس شد.

لنین مورنو رئیس جمهوری اکوادور بعدازظهر شنبه در پی این حادثه در توئیتی نوشت: من وضعیت اضطراری در «سن لورنزو» و «الوی آلفارو» اعلام کرده ام تا امنیت را برای شهروندان و مرز تقویت کنم.

دفتر دادستان کل این کشور گزارش داد: این حادثه هیچ گونه تلفاتی نداشته، اما 14 افسر پلیس زخمی و 95 درصد از ساختمان پلیس و خانه های مجاور تخریب شده است.

مورنو کارتل های موادمخدر را محکوم کردوگفت:این یک عملیات تروریستی و مرتبط با قاچاقچیان مواد مخدر و گروه های جنایتکار می باشد که توسط نیروهای امنیتی اکوادور شکست خورده اند. ما به آن ها اجازه نمی دهیم رعب و وحشت ایجاد کنند.

به گزارش تله سور، ماموران به دنبال این هستند تا مشخص کنند که آیا این حمله در واکنش به عملیات ضد سازمان های جنایتکار و قاچاقچیان مواد مخدر می باشد یا خیر. سن لورنزو سومین شهر خشن در اسمرالداس است.پلیس تا به حال تشخیص داده که این انفجار به وسیله مصنوعات انفجاری بسیار مخرب شکل گرفته که تا شعاع 50 متری را تحت تاثیر خود قرار داده است.

۱۳۹۶/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...