نسخه چاپی

دستگیری كلاهبردار میلیاردی

عکس خبري -دستگيري کلاهبردار ميلياردي

رئیس پلیس آگاهی ویژه ورامین گفت: فردی كه با دایر كردن شركتی در مركز شهر ورامین، مبلغ 550 میلیون ریال كلاهبرداری كرده بود توسط پلیس آگاهی شرق استان تهران دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سرهنگ کمانکش بیان داشت: به دنبال اطلاعات بدست آمده از سوی اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی، مبنی بر اینکه فردی به نام " محسن" با تأسیس شرکتی در مرکز شهر ورامین اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی ویژه ورامین گفت: با مراجعه مأموران به محل شرکت طی تحقیقات نامحسوس مشخص شد، متهم به بهانه تهیه وام مبالغ هنگفتی از مردم اخذ کرده ولی تاکنون به وعده‌های خود عمل نکرده است.

وی افزود: با محرز شدن کلاهبرداری، به دلیل حضور پاره وقت وی به شرکت و پاسخگو نبودن متهم به مراجعان، بلافاصله با صدور جلب مشارالیه از سوی مقامات قضایی، وی قبل از فرار و تخلیه شرکت دستگیر شد.

سرهنگ کمانکش ادامه داد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های به‌عمل آمده در پلیس آگاهی استان به 550 میلیون ریال کلاهبرداری از 30 شهروند ورامینی در قبال پرداخت بیش از ده میلیارد ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه فعالیت این گونه دفاتر و شرکت‌ها غیر مجاز است به شهروندان هشدار داد: سعی کنند با مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌های عامل مورد تأیید بانک مرکزی همکاری داشته تا دچار چنین مشکلاتی نشوند.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...