نسخه چاپی

سید مصطفی میرسلیم:

پرچم انقلاب بدست نسل سوم است

عکس خبري -برچم انقلاب بدست نسل سوم انقلاب است

رئیس شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نسل سوم انقلاب باید با الهام از بیشكسوتان، راهنمای جوانان امروز و مشتاقان دوام و بقای انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، سید مصطفی میرسلیم در مراسم «تجلیل از پیشکسوتان انقلاب» که در موزه عبرت ایران برگزار شد اظهار کرد: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بغیر از لطف الهی، مرهون عوامل متعددی است که از مهمترین آنها هم‌رایی، همکاری، همدلی و همیاری سه نسل است.

وی افزود: نسل اول نسلی با تجربه،‌ صاحب نظر،‌ گرما و سرما چیده و آشنا به پستی و بلند‌ی‌ها و آموزش دیده در چم و خمها هستند که در رأس آنها مرحوم امام قدس(سره) قرار می گیرد؛ اغلب یاران امام یا در دوران مبارزات انقلاب یا پس از پیروزی انقلاب شهید شدند و عمر و همت خود را برای اعتلای انقلاب و نشر ارزش‌های آن گذاشتند و امروز دار دنیا را وداع گفته‌اند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: نسل دوم،‌ مباشران انقلاب و فعالان صحنه های درگیری و مبارزان و مجاهدان با جان و مال خویشند. آنها انقلابیون و پیروان و شاگردان امام هستند.بسیاری از آنها زجرکشیده ها و اسارت دیده های زندانهای طاغوت یا جانبازان انقلابند و هنوز برکت وجود بسیاری از آنها روشنایی بخش مجالس ماست؛ آنها پیشکسوتان انقلابند.

میرسلیم نسل سوم انقلاب را یا جوانان حق طلب و از جان گذشته دوران انقلاب و تداوم بخشنده به رشادت‌های نسل دوم دانست و تاکید کرد: این نسل پرچم انقلاب را بدست گرفته‌ است و باید با الهام از بیشکسوتان، راهنمای جوانان امروز و مشتاقان دوام و بقای انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه همه می دانیم عوامل موجد انقلاب، قرین عوامل تداوم بخشنده آن است، گفت: باید تشکر ما در درجه اول در قدرشناسی از امام و یاران او و پیشکسوتان انقلاب و نشر فضایل آنها باشد تا همه، بویژه نسل امروز بدانند که آن تحول تاریخی عظیمی که بوقوع پیوست مرهون چه قهرمانانی و در گرو چه شناخت و باور و تدبیر و اراده و تعهد و قیام و استقامت و ایثار و حق طلبی و پایمردی و قهرمانی‌هایی است و به چه قیمتی و با تحقق چه انسجام خداپسندانه ای بین سه نسل واصل شده است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: آوازه انقلاب اسلامی سراسر دنیا را گرفت و امید را در دل مستضعفان عالم زنده کرد و پشت مستکبران عنود و منافقان لجوج را لرزاند و الحمدلله على رغم سختی‌ها و مرارت‌ها، تداوم امواج خروشان ظلم برانداز آن، باطل‌السحر طاغوتیان و گردنکشان عالم گردید.

۱۳۹۶/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...