نسخه چاپی

خودروسازان عامل اصلی گرانی

عکس خبري -خودروسازان عامل اصلي گراني

معاون بازرسی سازمان حمایت گفت: این موضوع را می‌پذیریم كه خودروسازها خودرو عرضه نمی‌كنند لذا برای آنها تشكیل پرونده تعزیراتی داده‌ایم.

به گزارش فارس، مجتبی فراهانی در یک نشست خبری در خصوص واردکنندگان خودروهای لوکس اظهار داشت: در استان تهران حدود 53 شرکت متعلق به افراد حقیقی و حقوقی وارد کننده خودرو خارجی هستند که تا امروز 3 شرکت 15 میلیارد تومان جریمه شده‌اند و یک شرکت 111 میلیارد تومان تشکیل پرونده تخلف داشته است.

وی افزود: می‌پذیریم که خودروسازها خودرو عرضه نمی‌کنند ما در حال رایزنی هستیم و از سوی دیگر پرونده متخلفین خودروسازها تشکیل شده و به تعزیرات ارسال شده است.

بنابراین گزارش، یک خبرنگار در این نشست خبری اعلام کرد که یکی از معاونین وزیر صنعت حواله 5 عدد خودروی لوکس را دریافت کرده است.

تقوی رئیس سازمان حمایت در پاسخ به این خبرنگار گفت: اگر معاون وزیری چنین کاری انجام داده است تخلف انجام داده به این موضوع رسیدگی می‌کنیم و همچنین گزارش آن را به حراست وزارتخانه نیز می‌دهیم.

در ادامه این نشست یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: اگر مردم از خرید خودرو متضرر شده باشند به تعزیرات مراجعه کنند.

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...