نسخه چاپی

ضرغامی میهمان ویژه ABU

عکس خبري -ضرغامي ميهمان ويژه ABU

بیش از 600 تن از روسا و مقامات عالی رتبه رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه در سئول گر هم آمدند.

به گزارش نما به نقل روابط عمومي حوزه رياست ؛عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما به عنوان ميهمان ويژه در مراسم رسمي گشايش نشست مجمع عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون هاي آسيا و اقيانوسيه كه با سخنان لي ميونگ باك رئيس جمهور كره جنوبي برگزار شد حضور داشت.
رئيس جمهور كره جنوبي در سخنانش با اشاره به فراگيري و گستردگي اتحاديه راديو و تلويزيون هاي آسيا و اقيانوسيه؛ گفت: اين اتحاديه نقش بسيار مهمي در تحولات و مقابله با چالش هاي فراروي جهان مي تواند داشته باشد.
آقاي كيم رئيس شبكه تلويزيوني "كي بي اس" كره جنوبي؛ گفت: اتحاديه راديو و تلويزيون هاي آسيا و اقيانوسيه مجموعه قدرتمند و منسجم است و مي تواند با همكاري سازمان يافته به توسعه كشورهاي عضو كمك كند.
در حال حاضر اين اتحاديه با 60 كشور عضو و پوشش 3 ميليارد و 500 ميليون نفر از جمعيت جهان، با 2500 زبان گوناگون با نفوذترين اتحاديه رسانه اي جهان شناخته مي شود.
لازم به ذكر است؛ در حاشيه اين اجلاس توليدات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران شامل فيلم، سريال و مستند در غرفه سروش معرفي شده است.
گفتني است؛ آقاي ضرغامي رئيس صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران فردا در نشست مجمع عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون هاي آسيا و اقيانوسيه سخنراني خواهد كرد./ص

۱۳۹۱/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...